księgarnia informatyczna aton.pl

Zarządzanie jakością w logistyce

Wydawnictwo CEDEWU

Cena:    35.00   28.00zł

Zarządzanie jakością w logistyce


Autor: Dominik Zimon

ISBN: 978-83-7556-607-9

Ilość stron: 138

Data wydania: 11/2013

Format: 16.5x24.0cm

Wydawnictwo: CEDEWU


Książka dostarcza przekrojowych informacji z zakresu zarządzania jakością i logistyki skupiając się na pokazaniu szerokich więzi interdyscyplinarnych łączących te dyscypliny naukowe.

Monografia składa się z czterech rozdziałów, w których podjęto próbę wyjaśnienia podstawowych zagadnień z zakresu zarządzania jakością oraz związków jakie zachodzą pomiędzy jakością a logistyką w jej poszczególnych podsystemach.

Książka powinna okazać się przydatna dla pracowników i menadżerów zatrudnionych w służbach zarządzania systemami jakości i logistyki oraz przynajmniej częściowo wypełnić lukę, jaka istnieje na polskim rynku wydawniczym. Ponadto adresatami monografii są studenci studiów stacjonarnych i niestacjonarnych takich kierunków, jak: logistyka, zarządzanie czy towaroznawstwo.

Spis treści:

Rozdział 1 Jakość i systemy zarządzania jakością – przegląd piśmiennictwa
1.1. Rys historyczny
1.2. Główne postacie i koncepcje w teorii jakości
1.2.1. Walter A. Shewhart
1.2.2. William E. Deming
1.2.3. Joseph M. Juran
1.2.4. Philip B. Crosby
1.2.5. Armand V. Feigenbaum
1.2.6. Genichi Taguchi
1.2.7. Kaoru Ishikawa
1.3. Współczesne systemy zarządzania jakością
1.3.1. System zarządzania jakością według normy ISO 9001
1.3.2. Znaczenie kompleksowego zarządzania jakością TQM w organizacji

Rozdział 2 Jakość w logistyce zaopatrzenia
2.1. Wybór i ocena dostawcy
2.2. Formy kontroli dostawców
2.3. Budowanie współpracy z dostawcami
2.4. Minimalizacja poziomu zapasów i zarządzanie procesami przepływu
2.4.1. Just in Time
2.4.2. VMI – Zarządzanie zapasami przez dostawcę
2.4.3. PPAP – Proces zatwierdzania części do produkcji
2.5. Współpraca i integracja obszarów w organizacji

Rozdział 3 Jakość w logistyce dystrybucji
3.1. Klasyfikacja klientów
3.2. Analiza potrzeb i wymagań klientów
3.3. Opracowanie polityki obsługi klienta                79
3.4. Projektowanie wyrobu i realizacja usługi zgodnie z wymaganiami klienta
3.4.1. Kwestionariusz Kano
3.4.2. QFD (Quality Function Deployment)
3.4.3. FMEA (Failure Mode and Effect Analysis)
3.4.4. Jakość usług logistycznych
3.5. Badanie satysfakcji klienta
3.6. Ciągłe doskonalenie

Rozdział 4 Jakość w logistyce produkcji
4.1. Kanban
4.2. 5S      103
4.3. Poka-Yoke
4.4. Lean Management
4.5. Six Sigma

Bibliografia
Spis rysunków
Spis tabel

Cena:    35.00   28.00zł


Zarządzanie jakością w logistyceKsiążka informatyczna: Zarządzanie jakością w logistyce
Księgarnia informatyczna aton.pl

Tutaj możesz kupić tę książkę w dobrej cenie. Zapraszamy na zakupy do naszej księgarni internetowej.