|
|||
Zarządzanie innowacjami w przemyśle spotkańWydawnictwo C.H. BECKCena: Autor: Krzysztof Borodako, Jadwiga Berbeka, Michał Rudnicki ISBN: 978-83-255-7684-4 Ilość stron: 126 Data wydania: 09/2015 Oprawa: Miękka Format: 16.5x24.0cm Wydawnictwo: C.H. BECK Autorzy publikacji podjęli się ważnej obecnie w polskiej gospodarce tematyki badań nad branżą spotkań (kongresami, konferencjami, wyjazdami motywacyjnymi, targami i wystawami oraz wydarzeniami firmowymi). Nowatorskie analizy przeprowadzone zostały w kontekście podnoszenia konkurencyjności branży dzięki profesjonalnie zarządzanym procesom innowacji na poziomie przedsiębiorstwa. Ta praca powinna znaleźć się w biblioteczce każdej osoby organizującej lub uczestniczącej w profesjonalnych spotkaniach lub wydarzeniach. Pozwala zrozumieć mechanizmy skutecznej współpracy z dostawcami wysokospecjalistycznych usług biznesowych (ang. Knowledge Intensive Business Services – KIBS) oraz wskazuje najważniejsze trendy rozwoju branży spotkań i turystyki biznesowej. Autorzy: Książka informatyczna: Zarządzanie innowacjami w przemyśle spotkań |
|||
Księgarnia informatyczna aton.pl Tutaj możesz kupić tę książkę w dobrej cenie. Zapraszamy na zakupy do naszej księgarni internetowej. |