|
|||
Zabić coacha. O miłości i nienawiści do autorytetów w PolsceWydawnictwo OnepressCena: Autor: Maciej Bennewicz ISBN: 978-83-283-0249-5 Ilość stron: 360 Data wydania: 07/2015 Oprawa: Miękka Format: 168x237 Wydawnictwo: Onepress Tęsknię za tobą, Przewodniku. Duchowy przywódca, mędrzec, doradca, ktoś, kto zawsze jest o jeden krok za nami, czasem zaś nad nami - i cicho, cierpliwie, lecz nie nachalnie szepce nam do ucha. Ktoś, kto zna odpowiedzi na podstawowe pytania i chce się nimi dzielić. Ciut lepszy, nieco mądrzejszy, a może tylko trochę bardziej wrażliwy, uważniejszy na świat, który nas otacza. Autorytet. Ofiara dzisiejszych czasów. Kiedyś nieomylny, dziś codziennie po tysiąckroć zabijany tekstami radykalnych dziennikarzy reprezentujących przeciwną stronę. Atakowany w jedynie słusznych mediach. Dobijany mocnymi słowami internetowych hejterów. Obśmiewany przez ludzi, którzy „wiedzą lepiej”, choć w rzeczywistości nie wiedzą nic. Bo kto wie, ten słucha. Słucha i uczy się — od prawdziwych autorytetów. Instytucjonalny i zarazem profesjonalny autorytet to również coach, zazwyczaj specjalnie w tym celu kształcony. Kto to taki? Trener, czyli osoba ustalająca i prowadząca trening, w wyniku którego zawodnik, pracownik lub po prostu człowiek podejmujący się jakiegoś zadania ma odnieść sukces. Mentor, tutor, counselor, sponsor, coach, hr business partner odgrywają podobne role, lecz zmierzają do celu nieco innymi metodami. Niestety, zanim coaching w Polsce na dobre rozwinął skrzydła i przeszedł rozliczne choroby wieku dziecięcego, dorobiono mu gębę. Z jakiego powodu? O zróżnicowanych przyczynach takiego stanu rzeczy na kartach tej książki pisze Maciej Bennewicz. Autor skupia się także na wnioskach, które warto wyciągnąć z tej sytuacji. Proponuje skuteczne sposoby przeciwdziałania czarnemu PR-owi oraz sprawdzone metody pracy coachingowej. Efektywne — mimo oporu, jaki mogą początkowo budzić. Spis treści: CZĘŚĆ I POCZĄTEK, CZYLI TŁO 1. Pytania (17) 2. Obwinianie (23) 3. Góra lodowa (39) CZĘŚĆ II MGŁA, CZYLI ZAGUBIENIE 4. Nieświadomość (63) 5. Fundament kultury (75) 6. Nieświadomość zbiorowa (101) 7. Świat (113) 8. Podróż bohatera (121) 9. Ewolucja bohatera (131) CZĘŚĆ III ZABIĆ COACHA, CZYLI WROGIE PRZEJĘCIE 10. Pragnienie autorytetu (153) 11. Mistrz, idol, wzór (171) 12. Coach i mentor (183) CZĘŚĆ IV KRYZYS ZAUFANIA, CZYLI MANIPULACJA 13. Rodzina (207) 14. Media (219) 15. Edukacja (239) CZĘŚĆ V ANOMIA, CZYLI SAMOTNOŚĆ W TŁUMIE 16. Szok społeczny (249) 17. Złudzenie akceptacji (277) 18. Atrybucje (293) 19. Cień (307) CZĘŚĆ VI PRZEBUDZENIE, CZYLI SAMOŚWIADOMOŚĆ 20. Samotność mistrza (325) 21. Droga (345) Książka informatyczna: Zabić coacha. O miłości i nienawiści do autorytetów w Polsce |
|||
Księgarnia informatyczna aton.pl Tutaj możesz kupić tę książkę w dobrej cenie. Zapraszamy na zakupy do naszej księgarni internetowej. |