księgarnia informatyczna aton.pl

Wizualny młotek. Jak wbić do głowy przekaz marki dzięki emocjonalnej sile obrazu

Wydawnictwo Onepress

Cena:    39.90   11.97zł

Wizualny młotek. Jak wbić do głowy przekaz marki dzięki emocjonalnej sile obrazu


Autor: Laura Ries, Al Ries

ISBN: 978-83-283-2071-0

Ilość stron: 208

Data wydania: 06/2016

Oprawa: Miękka

Format: 140x208

Wydawnictwo: Onepress


Mimo wielu rewolucyjnych zmian, jakie zaszły w marketingu w ciągu ostatnich dekad, pozycjonowanie marki jest wciąż priorytetem. Jednak rozwój internetu, media społecznościowe i marketing mobilny radykalnie przeobraziły reklamę i środki przekazu. Dziś sukces marki wymaga nie tylko dobrych narzędzi, ale i konsekwentnej realizacji dobrze przemyślanej strategii.

Wiele z takich strategii opiera się na pozycjonowaniu, czyli na przekazach werbalnych, ale słowo nie zawsze jest najlepszym nośnikiem przekazu marki. Często skuteczniej działa obraz, a jeszcze lepsza jest taka kombinacja słowa i obrazu, która obudzi nasze emocje.

Podczas lektury tej książki zrozumiesz, a potem wdrożysz nowatorską koncepcję wizualnego młotka i werbalnego gwoździa. Dowiesz się, jak za pomocą młotka (poruszającego obrazu) przyciągnąć uwagę konsumenta i wbić mu w umysł gwóźdź (przekaz pozycjonujący).

W ten sposób sprawisz, że przekaz marki zagnieździ się na dobre w mózgu odbiorcy. Jeśli odpowiednio wzmocnisz obraz werbalnym przekazem pozycjonującym, uda Ci się entuzjastycznie nastawić odbiorcę do Twojego produktu.

Z tej książki dowiesz się:
• że obrazy i słowa są trochę jak młotki i gwoździe,
• jak wybrać najlepszy młotek, czyli stworzyć obraz wart zapamiętania,
• jak wykuć najlepszy gwóźdź, czyli zwrócić się przekonująco do odbiorcy,
• jaką rolę odgrywa właściwe opakowanie,
• jak pielęgnować i wykorzystać mit założyciela,
• jak używać wizerunku celebrytów i zwierząt ,
• jak bogatym źródłem inspiracji jest historia.

Oto 10 wizualnych narzędzi, których można użyć do budowy marki:
1. Kształt
2. Kolor
3. Produkt
4. Opakowanie
5. Akcja
6. Założyciel
7. Symbol
8. Założyciel
9. Symbol
10. Dziedzictwo

Spis treści:
INNE KSIĄŻKI LAURY RIES
INNE KSIĄŻKI LAURY RIES I ALA RIESA
WSTĘP DO WYDANIA POLSKIEGO
PRZEDMOWA Ala Riesa
1 WIZUALNY MŁOTEK Jego zadziwiająca moc
2 GWÓŹDŹ Ostateczny cel
3 KSZTAŁT Im prostszy, tym lepszy
4 KOLOR Musisz wyróżnić się odmiennością
5 PRODUKT Idealny młotek
6 OPAKOWANIE Zrób to inaczej
7 AKCJA Skuteczniejsza niż nieruchomy obraz
8 ZAŁOŻYCIEL Naturalny wizualny młotek
9 SYMBOL Wizualizacja niewidzialnego
10 CELEBRYTA Gwiazda w wizerunku marki wady i zalety
11 ZWIERZĘTA Animizacja się sprawdza
12 DZIEDZICTWO Czerpanie z bogactw historii
13 TWÓJ WŁASNY MŁOTEK Jak go znaleźć?
O autorze LAURA RIES

Cena:    39.90   11.97zł


Wizualny młotek. Jak wbić do głowy przekaz marki dzięki emocjonalnej sile obrazuKsiążka informatyczna: Wizualny młotek. Jak wbić do głowy przekaz marki dzięki emocjonalnej sile obrazu
Księgarnia informatyczna aton.pl

Tutaj możesz kupić tę książkę w dobrej cenie. Zapraszamy na zakupy do naszej księgarni internetowej.