|
|||
Testy A/B Od kliknięcia do klientaWydawnictwo HELIONCena: Autor: Dan Siroker, Pete Koomen ISBN: 978-83-246-8811-1 Ilość stron: 192 Data wydania: 06/2014 Oprawa: Miękka Format: 140x208 Wydawnictwo: HELION Odkryj możliwości testów A/B! Kampanie reklamowe to nie lada obciążenie dla firmowego budżetu. W dodatku badania pokazują, że zaledwie 2% osób klikających reklamę i odwiedzających Twoją witrynę staje się Twoimi klientami. Łatwo z tego wyciągnąć smutny wniosek - aż 98% z nich nie skorzysta z Twoich usług! Zmień to! Poznaj sposoby na zwiększenie współczynnika konwersji! Istnieją narzędzia, które pozwolą Ci polepszyć ten wskaźnik. Ta książka omawia jedną z najskuteczniejszych technik - testy A/B. Polegają one na prezentowaniu użytkownikom różnych wersji strony i mierzeniu, jak reagują ci użytkownicy. W trakcie lektury tego wyjątkowego poradnika dogłębnie poznasz tę metodykę i odkryjesz najlepsze sposoby jej wdrażania. A potem dowiesz się, jakie pułapki i problemy czekają na Ciebie oraz jak sobie z nimi poradzić. Książka ta jest poświęcona niełatwym zagadnieniom, jednak ta wiedza przekazywana jest w niezwykle przyjazny i prosty sposób. Popraw wyniki swoich kampanii! Dzięki tej książce:
Zwiększ skuteczność Twoich działań marketingowych. Spis treści: Rozdział 1. Jak testy A/B dwukrotnie pomogły w zdobyciu Białego Domu (5) CZĘŚĆ I. CO WYNIEŚLIŚMY Z PONAD 200 TYSIĘCY TESTÓW A/B (15) CZĘŚĆ II. WDROŻENIE TESTÓW A/B: KROK PO KROKU (81) CZĘŚĆ III. ZAAWANSOWANE PROBLEMY TESTOWANIA A/B (127) Dodatek A. 60 testów A/B (161) Książka informatyczna: Testy A/B Od kliknięcia do klienta |
|||
Księgarnia informatyczna aton.pl Tutaj możesz kupić tę książkę w dobrej cenie. Zapraszamy na zakupy do naszej księgarni internetowej. |