księgarnia informatyczna aton.pl

Strategia Wprowadzenie do teorii gier

Wydawnictwo Wolters Kluwer

Cena:    69.00zł

Strategia Wprowadzenie do teorii gier


Autor: Joel Watson

ISBN: 978-83-264-1146-5

Ilość stron: 420

Data wydania: 07/2011

Oprawa: Miękka

Format: 17.0x24.0cm

Wydawnictwo: Wolters Kluwer


Strategia to nowoczesny podręcznik do teorii gier, niezbędny każdemu studentowi ekonomii, metod ilościowych, zarządzania czy stosunków międzynarodowych. Dzięki połączeniu formalnej analizy z przystępnym językiem ułatwia zrozumienie zjawisk rynkowych oraz ludzkich zachowań w sytuacjach strategicznych. Uczy także logicznego myślenia i rozwija intuicję.

W książce czytelnik znajdzie: przykłady zastosowania teorii gier w organizacji rynków, handlu, negocjacjach oraz polityce, wiele interesujących przykładów zachowań strategicznych związanych z zawieraniem, realizacją, a także łamaniem kontraktów, zadania pozwalające utrwalić przedstawiony materia), wyjaśnienie matematycznych podstaw najważniejszych pojęć teorii gier.

Rozdziały:
1. Wprowadzenie

Część I. Reprezentacje gier i podstawowe założenia
2. Postać ekstensywna
3. Strategie i postać normalna
4. Oceny zachowań, strategie mieszane i oczekiwane wypłaty
5. Ogólne założenia i metodologia

Część II. Analiza zachowań w warunkach statycznych
6. Dominacja i najlepsza odpowiedź
7. Racjonalizowalność i iterowana eliminacja strategii dominowanych
8. Lokalizacja i partnerstwo
9. Równowaga Nasha
10. Oligopol, cła, zbrodnia i głosowanie
11. Równowaga Nasha w strategiach mieszanych
12. Gry ściśle konkurencyjne i strategie bezpieczeństwa
13. Kontrakt, jego realizacja i prawo w ujęciu statycznym

Część III. Analiza zachowań w warunkach dynamicznych
14. Szczegóły postaci ekstensywnej
15. Indukcja wsteczna i równowagi doskonałe
16. Tematy z organizacji rynku
17. Gry towarzyskie
18. Problemy przetargu
19. Analiza prostych gier przetargu
20. Gry ze wspólnymi decyzjami; równowaga negocjacyjna
21. Nieweryfikowalne inwestycje, opcje, własność i rezygnacja z umowy
22. Gry powtarzane i reputacja
23. Ciche porozumienia, umowy handlowe i dobra opinia

Część IV. Informacja
24. Zdarzenia losowe i niekompletna informacja
25. Ryzyko i bodźce przy zawieraniu kontraktów
26. Bayesowska równowaga Nasha i racjonalizowalność
27. Handel przy niekompletnej informacji
28. Doskonała równowaga bayesowska
29. Sygnały na rynku pracy i problem reputacji

Dodatki
A. Przegląd pojęć matematycznych
B. Matematyka racjonalizowalności i istnienie równowagi Nasha

Cena:    69.00zł


Strategia Wprowadzenie do teorii gierKsiążka informatyczna: Strategia Wprowadzenie do teorii gier
Księgarnia informatyczna aton.pl

Tutaj możesz kupić tę książkę w dobrej cenie. Zapraszamy na zakupy do naszej księgarni internetowej.