|
|||
Sprzedaż bez mitów. Cała prawda o handlowaniuWydawnictwo OnepressCena: Autor: Kamil Buliński ISBN: 978-83-283-2435-0 Ilość stron: 168 Data wydania: 03/2016 Oprawa: Miękka Format: 140x208 Wydawnictwo: Onepress Prawda o sprzedaży. Ta książka nie jest podręcznikiem. Ani gotową receptą na sukces. Ta książka jest nietypowym poradnikiem: zbiorem obserwacji i wniosków, jakie jej autor poczynił w ciągu szesnastu lat pracy w sprzedaży. Refleksje w niej zawarte mogą Ci się wydać momentami cierpkie, sarkastyczne i gorzkie, ale właśnie taki smak miewa sprzedaż. Handlowiec to zawód wysokiego ryzyka: momenty triumfu następują często po całej serii porażek. Klient powie stanowczo NIE, szef okaże dezaprobatę, Twojego konta nie zasili bardzo oczekiwana premia... W takiej sytuacji dobrze jest mieć wsparcie. Inspirację, taką jak ta książka. Wystarczy, że jej treść przepuścisz przez filtry własnych doświadczeń i wyciągniesz nauki właściwe dla siebie. Co ogranicza wysokość słupków sprzedażowych? Dlaczego handlowcy nie uczą się na własnych błędach? Jakie wymówki przeszkadzają w poprawie efektywności? Kim jest menedżer - władcą czy liderem? Czy każdy może zostać handlowcem i awansować? Jak mają się do rzeczywistości metody, sposoby i sztuczki sprzedażowe? Kim są trudni klienci i czy naprawdę istnieją? Czym jest zespól stresu posprzedażowego? Czego nie sposób dowiedzieć się o przyszłym pracowniku działu handlowego z rozmowy kwalifikacyjnej? - oto niektóre zagadnienia, o których chce opowiedzieć Ci Kamil Buliński. Jesteś gotów? Spis treści: Rozdział 1. Sprzedażowe "sky is the limit", czyli jak cele stają się... No właśnie, czym? (13) Rozdział 2. Analfabetyzm w sprzedaży (27) Rozdział 3. Sofizmaty w sprzedaży (35) Rozdział 4. Jeżeli fakty świadczą inaczej, niż twierdzę, to tym gorzej dla faktów, czyli jestem zachwyconym władzą menedżerem sprzedaży (39) Rozdział 5. Każdy może być handlowcem, nie każdy jednak chce nim być, czyli dlaczego nigdy nie powinienem zostać dyrektorem sprzedaży (49) Rozdział 6. "Ludzka twarz", zagajenie i audiowizualne tortury, czyli dlaczego znęcamy się nad klientem, który przecież płaci nam co miesiąc pensję (59) Rozdział 7. Dobry handlowiec skutecznym menedżerem sprzedaży, czyli José Mourinho i sir Alex Ferguson śmieją się światu w twarz (73) Rozdział 8. Techniki, triki i inne sposoby na sprzedaż, czyli dlaczego mówienie językiem korzyści nie działa (81) Rozdział 9. Trudny klient. Czy taki byt istnieje? (97) Rozdział 10. Każdy handlowiec to dobry negocjator. Czyżby? (105) Rozdział 11. ABC (Always Be Closing), czyli genialny Alec Baldwin dający mniej genialny przykład (107) Rozdział 12. Jak słudzy pseudonauki robią handlowcom krzywdę (111) Rozdział 13. Handlowiec po przejściach, czyli zespół stresu posprzedażowego (123) Rozdział 14. Dlaczego fraza "handlowiec działający etycznie" wywołuje uśmiech politowania (135) Rozdział 15. Jak sprawić, by rekrutacja handlowców nie była randką w ciemno (143) Rozdział 16. Szkolenia sprzedażowe to przykry obowiązek i strata czasu! Dlaczego? (153) Książka informatyczna: Sprzedaż bez mitów. Cała prawda o handlowaniu |
|||
Księgarnia informatyczna aton.pl Tutaj możesz kupić tę książkę w dobrej cenie. Zapraszamy na zakupy do naszej księgarni internetowej. |