księgarnia informatyczna aton.pl

Skuteczność promocji internetowej. Pomiar i technologia informacyjna

Wydawnictwo PWE

Cena:    44.90   38.17zł

Skuteczność promocji internetowej. Pomiar i technologia informacyjna


Autor: Karol Łopaciński

ISBN: 978-83-208-2192-5

Ilość stron: 232

Data wydania: 05/2015

Oprawa: Miękka

Format: 14.5x20.5cm

Wydawnictwo: PWE


Książka "Skuteczność promocji internetowej":
• wyjaśnia, jak zarządzać działalnością promocyjną przedsiębiorstwa w Internecie;
• przybliża metody szacowania skuteczności promocji internetowej;
• przedstawia istotę Business Inteligence – technologii wspierającej pomiar skuteczności promocji w Internecie;
• ukazuje koncepcję modelu szacowania skuteczności promocji internetowej;
• przybliża analizę skuteczności kampanii e-mailingowych z wykorzystaniem zaprojektowanego narzędzia;
• prezentuje empiryczną weryfikację modelu na podstawie badań przeprowadzonych wśród przedsiębiorstw.

Spis treści:
 
Rozdział 1 Zarządzanie działalnością promocyjną przedsiębiorstwa w Internecie
Etapy planowania, realizacji i analizy kampanii promocyjnej w Internecie
Narzędzia promocji internetowej
Strona internetowa przedsiębiorstwa jako podstawa działalności promocyjnej w Internecie
Kampanie reklamowe typu display
Promocja w wyszukiwarkach internetowych
Marketing bezpośredni w Internecie
Specyfika internetowego public relations
Promocja w portalach społecznościowych

Rozdział 2 Metody szacowania skuteczności promocji internetowej
Skuteczność jako kategoria naukowo-badawcza
Pomiar aktywności użytkowników na stronie internetowej
Szacowanie skuteczności promocji w Internecie przy zastosowaniu metod wskaźnikowych
Marketingowe metody szacowania skuteczności promocji w Internecie

Rozdział 3 Business Intelligence jako technologia wspierająca pomiar skuteczności promocji w Internecie
Istota technologii Business Intelligence
Narzędzia systemów klasy Business Intelligence
Zastosowanie narzędzi Business Intelligence do badania skuteczności promocji w Internecie

Rozdział 4 Koncepcja modelu szacowania skuteczności promocji internetowej
Wstępne założenia konstrukcji modelu
Budowa modelu pojęciowego tematycznej hurtowni danych
Projekt modelu logicznego tematycznej hurtowni danych

Rozdział 5 Analiza skuteczności kampanii e-mailingowych z wykorzystaniem zaprojektowanego narzędzia
Ogólna charakterystyka kampanii będących przedmiotem analiz
Określenie zakresu analiz wielowymiarowych na potrzeby zaprojektowanej hurtowni tematycznej
Szacowanie skuteczności kampanii promocyjnych przy wykorzystaniu zaprojektowanego narzędzia

Rozdział 6 Empiryczna weryfikacja modelu na podstawie wyników badań przeprowadzonych wśród przedsiębiorstw
Organizacja badań empirycznych i zastosowane metody badawcze
Wyniki i wnioski z przeprowadzonych badań

Cena:    44.90   38.17zł


Skuteczność promocji internetowej. Pomiar i technologia informacyjnaKsiążka informatyczna: Skuteczność promocji internetowej. Pomiar i technologia informacyjna
Księgarnia informatyczna aton.pl

Tutaj możesz kupić tę książkę w dobrej cenie. Zapraszamy na zakupy do naszej księgarni internetowej.