księgarnia informatyczna aton.pl

Scaling Up. Dlaczego niektóre firmy odnoszą sukces, a inne nie?

Wydawnictwo Naukowe PWN

Cena:    89.00   71.20zł

Scaling Up. Dlaczego niektóre firmy odnoszą sukces, a inne nie?


Autor: Verne Harnish

ISBN: 978-83-01-20137-1

Ilość stron: 280

Data wydania: 11/2018

Oprawa: Miękka

Format: 27.6x15.6

Wydawnictwo: Naukowe PWN


Bestsellerowy podręcznik do rozwoju biznesu po raz pierwszy w Polsce!

Rockefeller 2.0 to zaktualizowane i uzupełnione wydanie klasycznego już Mastering the Rockefeller Habits. Verne Harnish i ekipa Gazelles wykorzystują strategiczne, ponad trzydziestoletnie doświadczenie, by pokazać, jak w odpowiedni sposób rozwinąć swój biznes.

Książka podzielona została na cztery główne części, w których omawiane są najważniejsze elementy skalowania każdej firmy:
• ludzie,
• strategia,
• realizacja,
• pieniądze.

Harnish wychodzi od relacji między pracownikami a zarządem. Pokazuje, w jaki sposób przygotować strategię i jak zabrać się do jej realizacji, by na koniec opowiedzieć o wyzwaniach finansowych związanych ze skalowaniem biznesu. Wszystko to w oparciu o praktyczne narzędzia (wśród nich Jednostronicowy Plan Strategiczny, z którego skorzystało już 40 tysięcy firm na całym świecie), które ułatwią wprowadzenie kolejnych zmian w firmie.

Autor przechodzi od razu do sedna, już od pierwszych stron ucząc czytelnika nawyków Rockefellera. Obowiązkowa pozycja dla wszystkich, którzy chcą przeskalować swój biznes lub dowiedzieć się, jak urosnąć i nie stracić.

Cena:    89.00   71.20zł


Scaling Up. Dlaczego niektóre firmy odnoszą sukces, a inne nie?Książka informatyczna: Scaling Up. Dlaczego niektóre firmy odnoszą sukces, a inne nie?
Księgarnia informatyczna aton.pl

Tutaj możesz kupić tę książkę w dobrej cenie. Zapraszamy na zakupy do naszej księgarni internetowej.