|
|||
Reklama w Google dla małych i średnich przedsiębiorstwWydawnictwo PoltextCena: Autor: Mariusz Gąsiewski, Przemysław Modrzewski ISBN: 978-83-7561-113-7 Ilość stron: 100 Data wydania: 05/2011 Format: 15.0x21.0cm Wydawnictwo: Poltext Każda działalność, każda usługa i każdy produkt wymaga reklamy. Internet z dnia na dzień staje się najbardziej popularnym i efektywnym medium reklamowym. Jednocześnie ponad 90% internautów w Polsce używa wyszukiwarki Google. Te trzy elementy: Autorzy poradnika, zawodowo związani z firmą Google, w bardzo praktyczny i przystępny sposób pokazują, jak małe i średnie firmy mogą zdobywać dzięki Google AdWords szerokie rzesze klientów. Książka informatyczna: Reklama w Google dla małych i średnich przedsiębiorstw |
|||
Księgarnia informatyczna aton.pl Tutaj możesz kupić tę książkę w dobrej cenie. Zapraszamy na zakupy do naszej księgarni internetowej. |