księgarnia informatyczna aton.pl

Przełomowe innowacje

Wydawnictwo Naukowe PWN

Cena:    69.00   51.06zł

Przełomowe innowacje

Autor: Clayton M. Christensen

ISBN: 978-83-01-16279-5

Ilość stron: 328

Data wydania: 05/2010

Są takie czasy, kiedy nie należy słuchać klientów, kiedy trzeba inwestować w produkty mniej wydajne, o niższych marżach i kiedy trzeba żwawo szukać małych, a nie pokaźnych rynków. W książce przedstawiam, oparty na starannie zaprojektowanych badaniach oraz analizach [...] zestaw reguł, które menedżerowie mogą wykorzystać do oceny, kiedy należy się trzymać powszechnie akceptowanych zasad dobrego zarządzania, a kiedy bardziej odpowiednie są zasady alternatywne.

Największą wartością książki jest ukazanie błędnego koła, w którym tkwią przedsiębiorstwa. Stają się one zakładnikami jednej z głównych zasad prowadzenia biznesu: klient jest najcenniejszym zasobem firmy. Stosując tę zasadę, w pewnym uproszczeniu, przedsiębiorstwa robią tylko, czego oczekuje klient.

W efekcie nie przeznaczają środków na działania, które nie są w danym momencie pożądane przez klienta. W konsekwencji firma nie zauważa, że technologia zakłócająca rozwój tworzy nowy rynek i buduje tzw. nowy łańcuch wartości, w którym będą obowiązywać inne zasady gry, niż w tym, w którym obecnie ona funkcjonuje.

Książka adresowana jest do:
• wyższej i średniej kadry menedżerskiej, w szczególności osób kierujących działami badań i rozwoju (B+R),
• słuchaczy studiów podyplomowych oraz szkoleń z tematyki szeroko rozumianej innowacji oraz innowacyjności,
• studentów – nie tylko kierunków ekonomicznych, doktorantów, kadry akademickiej,
• przedsiębiorców.

Cena:    69.00   51.06zł


Przełomowe innowacjeKsiążka informatyczna: Przełomowe innowacje
Księgarnia informatyczna aton.pl

Tutaj możesz kupić tę książkę w dobrej cenie. Zapraszamy na zakupy do naszej księgarni internetowej.