księgarnia informatyczna aton.pl

Przekonywanie i wywieranie wpływu. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review

Wydawnictwo Onepress

Cena:    39.90   28.33zł

Przekonywanie i wywieranie wpływu. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review


Autor: Harvard Business Review

ISBN: 978-83-283-4561-4

Ilość stron: 144

Data wydania: 11/2018

Oprawa: Twarda

Format: 122x194

Wydawnictwo: Onepress


Przyjrzyj się swoim emocjom i odkryj u siebie charyzmę!

Na pozór nieuchwytna i niemal magiczna sztuka przekonywania innych do swoich racji została już dobrze opisana przez naukowców. Emocje i odczucia wymykają się racjonalnemu osądowi, jednak to właśnie głos serca sprawia, że ulegamy wpływowi konkretnej osoby.

Ta umiejętność budowania zaufania za pomocą tonu głosu, zachowania czy mimiki sprawia, że uznajemy słowa i argumenty za prawdziwe, a następnie podążamy za tą, a nie inną osobą. To właśnie jest sposób na zbudowanie autorytetu lidera.

Autorami artykułów przedstawionych w tej książce są między innymi Nick Morgan, Robert Cialdini, Linda A. Hill i Nancy Duarte - autorytety w dziedzinie inteligencji emocjonalnej. Przekazują oni wskazówki, dzięki którym za sprawą małych, prostych zmian i subtelnych działań będziesz mógł mądrze kształtować rzeczywistość w środowisku biznesowym czy w życiu prywatnym.

Przeczytasz też o spostrzeżeniach naukowców, których badania ułatwiają zrozumienie mechanizmów wpływania na postępowanie innych ludzi. Przekonasz się, że budowanie charyzmy i autentycznego przywództwa opiera się na budowaniu relacji interpersonalnych.

• Zasady skutecznej perswazji
• Uczciwość, autorytet, pasja a autentyczna charyzma
• Budowanie prawdziwych relacji
• Angażowanie i tworzenie więzi
• Sztuka przekonywania

Trzymasz w ręku wybór najciekawszych artykułów opublikowanych oryginalnie w Harward Business Review - prestiżowym miesięczniku wydawanym przez jeden z najznakomitszych uniwersytetów na świecie. Magazyn ten jest uważany za najbardziej opiniotwórczy w takich dziedzinach jak ekonomia, praktyki w zarządzaniu czy psychologia zespołów pracowniczych.

W tym zbiorze znajdziesz garść inspirujących porad dotyczących wywierania wpływu i przekonywania, które ułatwią Ci wykorzystanie inteligencji emocjonalnej do budowania relacji interpersonalnych, dzięki temu będziesz postrzegany jako naturalny lider.

Ludzkie odruchy sprawiają, że zawsze pozostajesz człowiekiem.

Cena:    39.90   28.33zł


Przekonywanie i wywieranie wpływu. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business ReviewKsiążka informatyczna: Przekonywanie i wywieranie wpływu. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review
Księgarnia informatyczna aton.pl

Tutaj możesz kupić tę książkę w dobrej cenie. Zapraszamy na zakupy do naszej księgarni internetowej.