księgarnia informatyczna aton.pl

Przechytrzyć Google Odkryj skuteczną strategię SEO i zdobądź szczyty wyszukiwarek

Wydawnictwo HELION

Cena:    49.00zł

Przechytrzyć Google Odkryj skuteczną strategię SEO i zdobądź szczyty wyszukiwarek


Autor: Evan Bailyn, Bradley Bailyn

ISBN: 978-83-246-3739-3

Ilość stron: 248

Data wydania: 04/2012

Format: 158x235

Wydawnictwo: HELION


Odkryj przełomowe techniki pozycjonowania w wyszukiwarce Google, stosowane przez największe światowe autorytety w branży SEO.
  • Jak pozyskiwać wartościowe odnośniki zewnętrzne i budować wiarygodność swojej strony w sieci?
  • Jak w pełni wykorzystać potęgę słów kluczowych, tytułów stron i struktury adresów URL?
  • Jak zamienić gości odwiedzających witrynę w przynoszących dochody klientów?

Wyniki wyszukiwania Google przypominają szkolny konkurs popularności. W końcu także i w tym rankingu Twoja pozycja zależy głównie od tego, jak wiele osób uważa Twoją stronę za atrakcyjną, wartościową i godną zaufania… no i oczywiście od tego, jak wiele innych stron o Tobie informuje. To jednak nie wszystko. Dla Google liczy się nie tylko to, ILU mówi, ale także to, KTO mówi.

Im lepszą reputacją i większą popularnością cieszą się strony, które o Tobie wspominają, tym większą wiarygodność zyskujesz w oczach wszechwładnego algorytmu PageRank. Jak zatem z pozycji szkolnego kopciuszka, wyskakującego na dwudziestej podstronie w wynikach wyszukiwania, wznieść się nagle na poziom miss popularności na podstronie pierwszej? Czy można przechytrzyć Google i nawet nowy, mało znany biznes wywindować na sam szczyt rankingu wyszukiwarki?

Otóż można. Udowodni Ci to sam Evan Bailyn, ceniony na świecie ekspert w dziedzinie SEO, który w tej książce ujawnia swoje sprawdzone, niezwykle skuteczne i najaktualniejsze techniki pozycjonowania oraz optymalizacji stron internetowych. To właśnie dzięki takim działaniom w ciągu roku udało mu się pozyskać ponad 50 milionów gości odwiedzających jego własną stronę.

Nie wydał przy tym ani centa na jakąkolwiek reklamę! Warto podkreślić, że w tej książce nie znajdziesz żadnych nieetycznych, ryzykownych sztuczek "w czarnym kapeluszu" - Evan przedstawia wyłącznie osobiście przetestowane metody optymalizacji, stworzone po głębokiej analizie zasad rządzących działaniem algorytmów Google.

Dzięki niemu:

  • poznasz mity na temat SEO i dowiesz się, które techniki już nie działają
  • wykorzystasz rozległą wiedzę Google na temat tego, jak i dlaczego korzystamy z wyszukiwarki
  • zintegrujesz pięć podstawowych składników SEO, czyli słowa kluczowe, odnośniki, tytuły stron, strukturę adresów URL i czas
  • dowiesz się, na czym polega dobieranie najlepszych słów kluczowych
  • pozyskasz przydatne odnośniki, a jednocześnie unikniesz tych ze "złego sąsiedztwa"
  • postawisz na staż strony, niezbędny dla osiągnięcia zaufania Google, i wyrwiesz się z piaskownicy
  • wykorzystasz Google AdWords jako uzupełnienie SEO, umożliwiające pozyskanie nowych odwiedzających
  • zamienisz gości odwiedzających Twoją witrynę w prawdziwych klientów
  • zoptymalizujesz stronę pod kątem serwisów takich, jak Facebook, Twitter czy YouTube
  • poprawisz swoją pozycję w wyszukiwarkach Bing i Yahoo!, nie szkodząc swojej pozycji w wynikach wyszukiwania w Google
  • przygotujesz się na nadejście zupełnie nowych trendów związanych z wyszukiwaniem spersonalizowanym i wyszukiwaniem w czasie rzeczywistym

Oto niezbędny podręcznik w biblioteczce każdego ambitnego specjalisty SEO, e-marketera, przedsiębiorcy czy blogera.

Rozdziały:

1. W Google liczy się przede wszystkim zaufanie (15)

  • Ocena PageRank (16)
  • Ocena TrustRank (19)
  • Szopka Google (24)
  • Jak określać TrustRank? (25)
  • TrustRank - uwagi końcowe (29)

2. Pięć składników optymalizacji w Google (31)

  • Składnik nr 1 - wybór słów kluczowych (32)
  • Składnik nr 2 - tytuł strony (37)
  • Składnik nr 3 - odnośniki (42)
  • Składnik nr 4 - budowa adresu URL (47)
  • Składnik nr 5 - czas (50)

3. Pozyskiwanie odnośników (53)

  • Dobre i złe sąsiedztwo (53)
  • Pozyskiwanie odnośników - podstawy (54)
  • Biblia pozyskiwania odnośników (58)

4. Zaufanie zdobywa się z czasem (83)

  • Piaskownica (83)
  • Siła stron z odpowiednim stażem (85)
  • Jak ocenić wartość odnośnika na podstawie czynników stażowych? (86)
  • Dojrzałość odnośników i ich szybka wymiana (89)
  • Nieufność na różnych poziomach (91)
  • Jak znaleźć starą stronę internetową wartą zakupu? (92)

5. Atomowa piłka (101)

  • Definicja atomowej piłki (101)
  • Jak zagrać atomową piłką? (102)

6. Google AdWords jako uzupełnienie SEO (107)

  • AdWords - definicja (107)
  • Dla kogo AdWords? (109)
  • Początki i pierwsze informacje na temat typów dopasowania (113)
  • CPC, czyli cost-per-click (115)
  • Wynik Jakości (117)
  • Mądre decyzje strategiczne (122)
  • Grupy reklam (125)
  • Nieuczciwe kliknięcia (127)
  • Często popełniane błędy (130)
  • Google AdWords - podsumowanie (131)

7. Monitorowanie postępów za pomocą operatorów wyszukiwania (135)

  • Operatory wyszukiwania - podstawy (138)
  • Operator linkdomain: w wyszukiwarce Yahoo! (146)
  • Inne operatory - przegląd (148)

8. Mity na temat optymalizacji w Google (151)

  • Mit nr 1 - pozycja w rankingu Google zależy od Twojej strony (152)
  • Mit nr 2 - pozycja w wynikach wyszukiwania zależy od ezoterycznego kodu strony (154)
  • Mit nr 3 - na pozycję w rankingach Google wpływa wskaźnik CTR (155)
  • Mit nr 4 - kampanie reklamowe typu PPC mają wpływ na pozycję w organicznych wynikach wyszukiwania (156)
  • Mit nr 5 - na organiczne wyniki wyszukiwania wpływa usługa Miejsca Google (157)
  • Mit nr 6 - pozycja w wynikach wyszukiwania zależy od oceny PageRank (159)
  • Mit nr 7 - zamieszczanie komentarzy na blogach i forach to skuteczna strategia pozyskiwania odnośników (160)
  • Mit nr 8 - aby trafić do indeksu Google, trzeba samemu zarejestrować stronę (161)
  • Między prawdą a mitem (162)

9. Optymalizacja w białym i w czarnym kapeluszu (165)

  • Optymalizacja w czarnym kapeluszu (166)
  • Prawdziwa różnica między optymalizacją w białym i w czarnym kapeluszu (171)

10. Optymalizacja w Yahoo! i Bingu (173)

  • Wprowadzenie do Yahoo! (173)
  • Nadchodzi Bing (174)
  • Optymalizacja w Bingu a optymalizacja w Google - różnice (175)
  • Kilka słów na temat demografii (182)
  • PPC, czyli duma Binga (183)
  • Cechy charakterystyczne Yahoo! (184)
  • Cechy charakterystyczne wyszukiwarki Bing (186)

11. Od nowych odwiedzających do płacących klientów (189)

  • Dizajn (190)
  • Zróżnicowanie (194)
  • Dane (199)
  • Okazje (202)

12. Na styku mediów społecznościowych i SEO (205)

  • Serwisy społecznościowe i przepływ informacji (206)
  • Tworzenie znakomitych treści (211)
  • Promowanie treści w mediach społecznościowych (212)

13. Przyszłość SEO (215)

  • Wyszukiwanie społecznościowe (216)
  • W jaki sposób Google może zmienić swoją bieżącą sytuację? (223)
  • Społecznościowe przewidywanie kontekstowe (226)
  • Miejsca Google (231)
  • Optymalizacja w usłudze Miejsca Google - dzisiaj i w przyszłości (236)
  • Wyszukiwanie w czasie rzeczywistym (237)
  • Pozostałe innowacje (238)
  • Wspólny mianownik (239)
Cena:    49.00zł


Przechytrzyć Google Odkryj skuteczną strategię SEO i zdobądź szczyty wyszukiwarekKsiążka informatyczna: Przechytrzyć Google Odkryj skuteczną strategię SEO i zdobądź szczyty wyszukiwarek
Księgarnia informatyczna aton.pl

Tutaj możesz kupić tę książkę w dobrej cenie. Zapraszamy na zakupy do naszej księgarni internetowej.