księgarnia informatyczna aton.pl

Projektowanie witryn internetowych User eXperience. Smashing Magazine

Wydawnictwo HELION

Cena:    69.00zł

Projektowanie witryn internetowych User eXperience. Smashing Magazine


Autor: Jesmond Allen, James Chudley

ISBN: 978-83-246-6349-1

Ilość stron: 456

Data wydania: 05/2013

Oprawa: Miękka

Format: 168x237

Wydawnictwo: HELION


Smashing Magazine to marka znana w branży webowej na całym świecie. Profesjonalny blog o technologiach i projektowaniu stron, oferujący setki merytorycznych i aktualnych artykułów opartych na realnych przykładach, podbił serca milionów użytkowników. Jest obowiązkową lekturą każdego projektanta stron WWW!

Projektowanie User eXperience to jeden z najgorętszych tematów w ostatnim czasie. Jeżeli Twój produkt nie wywrze odpowiedniego wrażenia na użytkowniku oraz nie będzie dla niego łatwy w obsłudze, nie masz szans odnieść sukcesu. Dlatego właśnie specjaliści od UX są wprost rozchwytywani na rynku pracy. Jednak dzięki tej niezwykłej książce całkiem sporo będziesz w stanie zrobić we własnym zakresie.

Znajdziesz w niej najlepsze porady, które pozwolą Ci osiągnąć cel. W trakcie lektury nauczysz się badać użyteczność strony, odkrywać zachowania użytkowników czy projektować interfejs pod kątem urządzeń mobilnych oraz sklepów internetowych. Książka ta jest nieocenionym źródłem informacji, wartym każdych pieniędzy!

Sprawdź, jak zaprojektować:

  • główną stronę
  • stronę produktu, kategorii i koszyka
  • stronę z artykułami i innymi treściami
  • wygląd tabel, wykresów i danych
  • interfejs dla urządzeń mobilnych

Obowiązkowa lektura dla projektantów stron internetowych i aplikacji mobilnych.

Spis treści:

CZĘŚĆ I. PROCESY I PROJEKTY Z OBSZARU USER EXPERIENCE (31)
Rozdział 1. Wprowadzenie do projektowania skoncentrowanego na użytkowniku (33)
Rozdział 2. Planowanie projektów z obszaru user experience (53)

CZĘŚĆ II. NARZĘDZIA I TECHNIKI BADAŃ ORAZ OCENY W DZIEDZINIE USER EXPERIENCE (79)
Rozdział 3. Planowanie i przeprowadzanie skutecznych rozmów z interesariuszami (81)
Rozdział 4. Organizowanie i przeprowadzanie udanych warsztatów ze zbierania wymagań (91)
Rozdział 5. Planowanie, prowadzenie i analizowanie testów użyteczności (105)
Rozdział 6. Wyciąganie przydatnych wniosków z oceny konkurencji (129)
Rozdział 7. Skuteczne badania kontekstowe (137)
Rozdział 8. Odkrywanie ciekawych zachowań użytkowników poprzez analitykę (145)
Rozdział 9. Projektowanie, przeprowadzanie i analizowanie skutecznej ankiety (161)
Rozdział 10. Przeprowadzanie przydatnej oceny eksperckiej (175)

CZĘŚĆ III. NARZĘDZIA I TECHNIKI Z OBSZARU PROJEKTOWANIA USER EXPERIENCE (187)
Rozdział 11. Planowanie i prowadzenie udanych warsztatów z generowania pomysłów (189)
Rozdział 12. Tworzenie modeli zadań i ścieżek użytkowników zgodnych z rzeczywistymi zachowaniami (205)
Rozdział 13. Tworzenie map doświadczeń użytkowników w celu wizualizacji user experience (221)
Rozdział 14. Tworzenie przydatnych profili postaci (231)
Rozdział 15. Projektowanie użytecznej architektury informacji (243)
Rozdział 16. Generowanie i przedstawianie pomysłów za pomocą szkiców (269)
Rozdział 17. Projektowanie szkieletów wysokiej jakości (279)
Rozdział 18. Ożywianie pomysłów za pomocą prototypów (297)

CZĘŚĆ IV. ANALIZA USER EXPERIENCE KOMPONENTÓW (309)
Rozdział 19. Wszystko o user experience w nawigacji (311)
Rozdział 20. Wszystko o user experience stron głównych (321)
Rozdział 21. Wszystko o user experience stron kategorii (331)
Rozdział 22. Wszystko o user experience w procesie wyszukiwania (337)
Rozdział 23. Wszystko o user experience stron produktów (349)
Rozdział 24. Wszystko o user experience w koszyku zakupów i procesie płacenia (359)
Rozdział 25. Wszystko o user experience stron z artykułami i innymi treściami (371)
Rozdział 26. Wszystko o user experience związanym z grafiką (377)
Rozdział 27. Wszystko o user experience systemu pomocy i list FAQ (385)
Rozdział 28. Wszystko o user experience formularzy (391)
Rozdział 29. Wszystko o user experience tabel, wykresów i danych (403)
Rozdział 30. User experience optymalny dla klientów (409)
Rozdział 31. Projektowanie pod kątem zmian zachowania (417)
Rozdział 32. Projektowanie pod kątem internacjonalizacji (425)
Rozdział 33. Projektowanie pod kątem urządzeń mobilnych

Cena:    69.00zł


Projektowanie witryn internetowych User eXperience. Smashing MagazineKsiążka informatyczna: Projektowanie witryn internetowych User eXperience. Smashing Magazine
Księgarnia informatyczna aton.pl

Tutaj możesz kupić tę książkę w dobrej cenie. Zapraszamy na zakupy do naszej księgarni internetowej.