|
|||
Plany marketingoweWydawnictwo Wolters KluwerCena: 69.00zł Autor: Malcolm McDonald , Hugh Wilson ISBN: 978-83-264-3144-9 Ilość stron: 740 Data wydania: 11/2013 (wydanie 2) Oprawa: Twarda Format: 176 x 250 mm Wydawnictwo: Wolters Kluwer Plany marketingowe to polskie wydanie światowego bestsellera. Książka napisana jest przez dwóch znakomitych i znanych na całym świecie specjalistów z tej dziedziny. W prosty i przejrzysty sposób szczegółowo prezentuje wszystkie najważniejsze zagadnienia planowania marketingowego: Przedstawiane zagadnienia są zilustrowane licznymi przykładami i studiami przypadków, a praktyczne wskazówki i formularze ułatwią menedżerom wykorzystanie teorii w praktyce gospodarczej. Każdy rozdział zawiera również pytania i ćwiczenia pomagające czytelnikowi w przyswojeniu materiału. Adresaci: Plany marketingowe to zarówno doskonałe kompendium wiedzy dla menedżerów i wszystkich praktyków marketingu, jak i świetny podręcznik dla studentów marketingu. Rozdziały: Książka informatyczna: Plany marketingowe |
|||
Księgarnia informatyczna aton.pl Tutaj możesz kupić tę książkę w dobrej cenie. Zapraszamy na zakupy do naszej księgarni internetowej. |