|
|||
Odwracanie marki Dlaczego teraz klienci rządzą firmami - i jak obrócić to na własną korzyśćWydawnictwo MT BiznesCena: Autor: Marty Neumeier ISBN: 978-83-65068-20-0 Ilość stron: 146 Data wydania: 05/2017 Oprawa: Miękka Format: 13.5x20.5cm Wydawnictwo: MT Biznes Budowanie świadomości marki, które obecnie odbywa się przede wszystkim w mediach społecznościowych, przekazuje losy firm w ręce klientów. Jest to odwracanie marki, rzut judo, którego efekty widzi cała branża. Technika, która pogrąża niektóre firmy, a inne podnosi do statusu supergwiazd. Dziś wybór jest prosty: Odwróć się albo sami cię odwrócą. Swoją klarowną opowieść o tym, jak przeskoczyć wprost do przyszłości rządzonej przez konsumentów Neumeier prowadzi lekko i bez wysiłku. Przekształć swoją markę w miniruch społeczny, który klienci będą z przyjemnością współtworzyć, a ty patrz, jak rośnie i niech oko twoje radują zyski. Książka informatyczna: Odwracanie marki Dlaczego teraz klienci rządzą firmami - i jak obrócić to na własną korzyść |
|||
Księgarnia informatyczna aton.pl Tutaj możesz kupić tę książkę w dobrej cenie. Zapraszamy na zakupy do naszej księgarni internetowej. |