księgarnia informatyczna aton.pl

Od pomysłu do zysku Jak zebrać owoce innowacji

Wydawnictwo MT Biznes

Cena:    39.90   33.92zł

Od pomysłu do zysku Jak zebrać owoce innowacji


Autor: James P. Andrew, Harold L. Sirkin

ISBN: 978-83-621-9566-4

Ilość stron: 238

Data wydania: 11/2010

Format: 15.0x22.0cm

Wydawnictwo: MT Biznes


Jedyna innowacja warta zachodu to dochodowa innowacja.

Między pomysłem a innowacją istnieje duża różnica. Na imię jej zysk. Autorzy Od pomysłu do zysku, Jim Andrew i Hal Sirkin, twierdzą, że firmy muszą bardziej koncentrować się na osiąganiu zysków z innowacji – finansowych oraz w formie innych korzyści przynoszących dochody – aby zapewnić sobie wzrost, utrzymać konkurencyjność oraz przede wszystkim podnieść zwroty ze swoich wydatków na innowacje.

Autorzy przedstawiają koncepcję „krzywej finansowej” – to metoda umiejętnego wykorzystania czynników mających wpływ na zysk, do których należą: wielkość inwestycji początkowych, szybkość wprowadzania nowości na rynek, czas osiągania optymalnej skali produkcji oraz wysokość kosztów początkowych. Krzywa finansowa zmusza kadrę zarządzającą do posługiwania się tym samym językiem i do otwartej debaty na temat nieuchronnych kompromisów.

Od pomysłu do zysku pokazuje także, kiedy warto wykorzystać innowacje do celów pozafinansowych – takich jak zdobywanie wiedzy, wzmocnienie marki firmy, zbudowanie silniejszego ekosystemu partnerów i współpracowników oraz rewitalizacja organizacji i jej pracowników.

Andrew i Sirkin pokazują, że firmy często nie potrafią zastosować różnych modeli biznesowych, by zmienić kształt krzywej finansowej i  przerzucić ryzyko finansowe, techniczne i rynkowe na innych, lepiej przygotowanych do jego podjęcia. Autorzy szczegółowo omawiają zalety i  wady trzech modeli – integracyjnego, koordynacyjnego i licencyjnego – i  wyjaśniają, kiedy i w jaki sposób zastosować każdy z nich, by zmaksymalizować zysk z innowacji.

Książka porusza także takie aspekty innowacji, jak struktura organizacyjna i przywództwo. Podpierając się licznymi przykładami, autorzy opisują proces konsolidacji organizacji wokół idei osiągnięcia zysku z innowacji. Przedstawiają także siedem ważnych decyzji, jakie lider musi podjąć – a nie powierzyć innym – kiedy zarządza procesem innowacji w celu uzyskania najwyższego zwrotu z inwestycji.

Od pomysłu do zysku pokazuje, jak traktować innowacje jako proces zarządzania, a nie tajemnicze działania twórcze. Autorzy podkreślają, że to nie brak pomysłów najczęściej stanowi przeszkodę w  odniesieniu sukcesu w innowacji, ale brak odpowiedniego przywództwa i  dobrego zarządzania.
Jarkko Sairanen, wiceprezes ds. Strategii korporacyjnej, Nokia

Innowacje to konkurencyjna broń XXI wieku. Ci, którzy opanują sztukę posługiwania się tą bronią, pozostawią innych w tyle. Andrew i Sirkin przedstawiają systematyczne podejście do podniesienia innowacyjności twojej firmy. Lektura obowiązkowa. Przeczytaj, zanim zrobią to twoi rynkowi rywale!
J. Bruce Harreld, starszy wiceprezes ds. Marketingu i strategii, IBM

W Od pomysłu do zysku można znaleźć mnóstwo koncepcji i metod, które mogą pomóc każdej firmie w tworzeniu nowych produktów i usług generujących maksymalny zysk, a także przynoszących korzyści ich marce, relacjom i organizacji. Samsung zastosował te sposoby podejścia do innowacji i osiągnął fantastyczny wzrost organiczny, a także stał się jedną z czołowych marek na świecie.
Jong-Yong Yun, wiceprezes i dyrektor generalny, Samsung Electronics

Rozdziały:
Rozdział 1. Omówienie

Część I Czym jest zysk?
Rozdział 2. Zysk i pułapki finansowe
Rozdział 3. Korzyści pośrednie z innowacji

Część II Wybór optymalnego modelu
Rozdział 4. Integrator
Rozdział 5. Koordynator
Rozdział 6. Licencjodawca

Część III Struktura organizacyjna i przywództwo prowadzące do zysku
Rozdział 7. Konsolidacja firmy wokół innowacji
Rozdział 8. Przywództwo
Posłowie Podejmowanie działania

Cena:    39.90   33.92zł


Od pomysłu do zysku Jak zebrać owoce innowacjiKsiążka informatyczna: Od pomysłu do zysku Jak zebrać owoce innowacji
Księgarnia informatyczna aton.pl

Tutaj możesz kupić tę książkę w dobrej cenie. Zapraszamy na zakupy do naszej księgarni internetowej.