księgarnia informatyczna aton.pl

Nowoczesne koncepcje strategii orientacji na klienta

Wydawnictwo Naukowe PWN

Cena:    44.90   35.92zł

Nowoczesne koncepcje strategii orientacji na klienta


Autor: Bożena Pawłowska, Justyna Witkowska, Lech Nieżurawski

ISBN: 978-83-01-16459-1

Ilość stron: 214

Data wydania: 10/2010

Format: 16.5x23.5cm

Wydawnictwo: Naukowe PWN


Wielu przedsiębiorców zadaje sobie od dawna pytanie: jak zapewnić firmie stały rozwój, zmniejszyć koszty i zwiększyć zyski. Gdzie można szukać odpowiedzi na te pytania? Jak inne organizacje radzą sobie z obsługą klientów i spełnianiem w sposób satysfakcjonujący potrzeb klienta? Niniejsza książka jest próbą odpowiedzi na te pytania i wskazuje kierunki rozwoju nowoczesnej organizacji.

Zarządzanie relacjami z klientami jest istotne na każdym etapie działalności organizacji. Ich potrzeby powinny być uwzględniane począwszy od analizy rynku, przez projektowanie, marketing, sprzedaż, produkcję, dostawy, aż po obsługę posprzedażową.

Budowanie trwałej przewagi konkurencyjnej, jak argumentują autorzy, zależy od zrozumienia oczekiwań klienta oraz przełożenia ich na język i kształt organizacji. W publikacji zaprezentowano case studies przedsiębiorstw, które wdrożyły nowoczesne koncepcje strategii orientacji na klienta i osiągnęły sukces nie tylko w skali krajowej, ale i międzynarodowej.

Cena:    44.90   35.92zł


Nowoczesne koncepcje strategii orientacji na klientaKsiążka informatyczna: Nowoczesne koncepcje strategii orientacji na klienta
Księgarnia informatyczna aton.pl

Tutaj możesz kupić tę książkę w dobrej cenie. Zapraszamy na zakupy do naszej księgarni internetowej.