księgarnia informatyczna aton.pl

Neuromarketing 100 szybkich, łatwych i tanich sposobów na przekonanie klienta

Wydawnictwo Naukowe PWN

Cena:    59.00   47.20zł

Neuromarketing 100 szybkich, łatwych i tanich sposobów na przekonanie klienta


Autor: Roger Dooley

ISBN: 978-83-01-18360-8

Ilość stron: 320

Data wydania: 11/2015

Oprawa: Miękka

Format: 16,5x24 cm

Wydawnictwo: Naukowe PWN


Światowy bestseller napisany przez Dooley`a Roger`a, autora jednego z najbardziej poczytnych blogów o neuromarketingu.

Książka stanowi praktyczny poradnik na temat tego, w jaki sposób w marketingu i sprzedaży można wykorzystać to, co dzieje się w mózgu konsumenta. Autor pokazuje, jak mózg reaguje na różne bodźce i dlaczego konsumenci podejmują pewne decyzje.

Pokazuje, jak stworzyć więzi emocjonalne z klientem. Co istotne, są to wskazówki nie tylko takie, które mogą wykorzystać duże firmy mające w ofercie znane i popularne produkty czy usługi, ale również małe firmy oraz organizacje non-profit.

Cena:    59.00   47.20zł


Neuromarketing 100 szybkich, łatwych i tanich sposobów na przekonanie klientaKsiążka informatyczna: Neuromarketing 100 szybkich, łatwych i tanich sposobów na przekonanie klienta
Księgarnia informatyczna aton.pl

Tutaj możesz kupić tę książkę w dobrej cenie. Zapraszamy na zakupy do naszej księgarni internetowej.