|
|||
Neuromarketing 100 szybkich, łatwych i tanich sposobów na przekonanie klientaWydawnictwo Naukowe PWNCena: Autor: Roger Dooley ISBN: 978-83-01-18360-8 Ilość stron: 320 Data wydania: 11/2015 Oprawa: Miękka Format: 16,5x24 cm Wydawnictwo: Naukowe PWN Światowy bestseller napisany przez Dooley`a Roger`a, autora jednego z najbardziej poczytnych blogów o neuromarketingu. Książka stanowi praktyczny poradnik na temat tego, w jaki sposób w marketingu i sprzedaży można wykorzystać to, co dzieje się w mózgu konsumenta. Autor pokazuje, jak mózg reaguje na różne bodźce i dlaczego konsumenci podejmują pewne decyzje. Pokazuje, jak stworzyć więzi emocjonalne z klientem. Co istotne, są to wskazówki nie tylko takie, które mogą wykorzystać duże firmy mające w ofercie znane i popularne produkty czy usługi, ale również małe firmy oraz organizacje non-profit. Książka informatyczna: Neuromarketing 100 szybkich, łatwych i tanich sposobów na przekonanie klienta |
|||
Księgarnia informatyczna aton.pl Tutaj możesz kupić tę książkę w dobrej cenie. Zapraszamy na zakupy do naszej księgarni internetowej. |