|
|||
Narzędzia i techniki komunikacji marketingowej XXI wiekuWydawnictwo Wolters KluwerCena: 69.00zł Autor: Krystyna Śliwińska, Mirosław Pacut ISBN: 978-83-264-1030-7 Ilość stron: 176 Data wydania: 03/2011 Oprawa: Miękka Format: 17.0x24.0cm Wydawnictwo: Wolters Kluwer Wraz z charakterystyczną dla współczesnych rynków dynamizacją zjawisk gospodarczych następuje przewartościowanie skuteczności poszczególnych instrumentów komunikowania. Obserwowane już od pewnego czasu tendencje do zmniejszania się skuteczności tradycyjnych działań komunikacyjnych ulegają intensyfikacji wraz z pojawianiem się nowych mediów oraz przynależnych im innowacyjnych form komunikowania się z otoczeniem, wymuszając na nadawcach komunikatów marketingowych poszukiwanie nowych, innowacyjnych narzędzi i technik w tym zakresie. Książka, będąca pracą zbiorową zespołu autorów, pracowników Katedry Marketingu Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, podejmuje problematykę zastosowania nowych narzędzi i technik komunikacyjnych, zarówno w ujęciu teoretycznym - przedstawiając bogactwo nowoczesnych narzędzi i technik komunikacyjnych oraz definiując i porządkując omawiane zagadnienia, jak i w praktyce - analizując aplikacje nowych narzędzi i technik w czterech obszarach działalności non profit: w kampaniach społecznych, na rynku politycznym, w administracji publicznej i w ochronie zdrowia. Publikacja adresowana jest zarówno do studentów kierunków ekonomicznych, jak i praktyków gospodarczych oraz menedżerów zarządzających organizacjami non profit, zajmujących się profesjonalnie problematyką komunikacji marketingowej. Rozdziały: CZĘŚĆ I. NOWE NARZĘDZIA I TECHNIKI KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ CZĘŚĆ II. ZASTOSOWANIE NOWYCH NARZĘDZI I TECHNIK KOMUNIKACYJNYCH W PRAKTYCE WYBRANYCH ORGANIZACJI NON PROFIT Książka informatyczna: Narzędzia i techniki komunikacji marketingowej XXI wieku |
|||
Księgarnia informatyczna aton.pl Tutaj możesz kupić tę książkę w dobrej cenie. Zapraszamy na zakupy do naszej księgarni internetowej. |