Narzędzia Google dla e-commerceWydawnictwo HELION
Cena: 39.90 zł 28.33zł
Autor: Krzysztof Marzec ISBN: 978-83-283-2523-4 Ilość stron: 208 Data wydania: 09/2016 Oprawa: Miękka Format: 140x208 Wydawnictwo: HELION
E-przedsiębiorco! Bądź widoczny w wyszukiwarce!
Wyszukiwarka Google deklasuje rywali. W Polsce korzysta z niej około 97% internautów. Właściwie wszyscy. Kogo w niej nie widać, ten nie istnieje. A kto nie potrafi z Google’em skutecznie współpracować, ten nic nie sprzeda w sieci. Dlaczego?Bo ta wyszukiwarka nie tylko pomaga użytkownikom internetu znaleźć potrzebne informacje, lecz także wskazuje im strony w określonej kolejności.
E-przedsiębiorcom oferuje natomiast narzędzia pozwalające skuteczniej docierać z ofertą do potencjalnych klientów, efektywniej monitorować ich zachowania w sieci oraz poprawiać pozycję firmowej witryny w wynikach wyszukiwania. Bez praktycznej umiejętności posługiwania się tymi narzędziami nie sposób planować i prowadzić biznesu online.
Google Adwords, Google Analytics i Google Search Console — oto trzy narzędzia, na których skupia się autor tej książki. W swoim praktycznym poradniku w przystępny sposób opisał sposoby budowania kampanii reklamowej AdWords dla sklepów, mierzenia efektów tej kampanii oraz wykorzystywania optymalizacji SEO sklepu internetowego w celu pozyskiwania większego ruchu z bezpłatnych wyników wyszukiwania w Google’u.
Co więcej, widać tu praktyczne podejście do optymalizacji strony sklepu. Ta książka przyda się zarówno początkującym e-przedsiębiorcom, jak i praktykom e-commerce. Ci pierwsi będą mogli dzięki niej skonstruować pierwsze skuteczne kampanie, a ci drudzy ugruntują swoją wiedzę i opanują nowe techniki reklamy.
Spis treści:
1. Strategia e-commerce bazująca na wykorzystaniu narzędzi Google (9) • Od czego zacząć? (9) • Jakie środki przeznaczyć na promocję? (11) • Jaki sklep wybrać? (12) • Idea łączenia kont Google (14)
2. Google Search Console (15) • Weryfikacja witryny (15) • Panel (18) • Wiadomości (18) • Stan w wyszukiwarce: Dane strukturalne i Marker danych (19) • Stan w wyszukiwarce: Udoskonalenia HTML (21) • Stan w wyszukiwarce: Linki do podstron (23) • Stan w wyszukiwarce: Przyspieszone strony mobilne AMP (23) • Ruch związany z wyszukiwaniem: Analityka wyszukiwania (24) • Ruch związany z wyszukiwaniem: Linki do Twojej witryny i Linki wewnętrzne (27) • Ruch związany z wyszukiwaniem: Ręczne działania (28) • Ruch związany z wyszukiwaniem: Kierowanie międzynarodowe (30) • Ruch związany z wyszukiwaniem: Obsługa na urządzeniach mobilnych (32) • Indeks Google (34) • Indeksowanie (36) • Problemy dotyczące bezpieczeństwa (41) • Inne zasoby (42) • Podsumowanie (43)
3. Google Moja Firma (45) • Dlaczego warto być w lokalnych wynikach wyszukiwania? (45) • Uruchomienie wizytówki (46) • Weryfikacja wizytówki (48) • Edycja i ulepszanie wizytówki (49) • Dostęp i import (51) • Optymalizacja pod kątem wysokich pozycji (52) • Statystyki (54)
4. Optymalizacja sklepu (55) • Audyt SEO (56) • Narzędzia (57) • Domena (59) • Skanowanie strony - crawler (62) • Skanowanie strony - WebSite Auditor (71) • Profil linków (78) • Dodatkowe ulepszenia (82) • Testowanie silnika sklepu pod SEO (84)
5. Tworzenie bazy słów kluczowych pod content marketing (87) • Strategie wyszukiwania słów kluczowych (88) • Analiza słów kluczowych - Google Analytics oraz Google Search Console (91) • Planer słów kluczowych (92) • Zmiany trendów słów kluczowych (98) • Trendy mobilne (101) • Mechanizm autouzupełniania Google - keywordtool.io (103) • Analiza konkurencji (106) • Wdrożenie bazy (110)
6. AdWords (113) • Strategia działań w AdWords (115) • AdWords a pozycjonowanie (116) • Pierwsza kampania w wyszukiwarce (118) • Grupa reklam (127) • Słowa kluczowe i dopasowania (128) • Reklamy i rozszerzenia reklam (132) • Analiza kampanii (139) • Google Merchant Center - zakładanie konta (142) • Google Merchant Center - plik danych o produktach (145) • Google Merchant Center - nawigacja i zarządzanie (148) • Kampania produktowa - PLA (151) • Remarketing (155) • Reklama w sieci reklamowej Google (159) • Inne możliwości AdWords (163) • Dlaczego warto używać AdWords (172)
7. Google Analytics (173) • Raporty w Google Analytics (173) • Jak działa Google Analytics? (174) • Zakładanie konta GA (175) • Pojęcia konieczne do pracy z Google Analytics (177) • Wdrożenie konwersji (183) • Wyciąganie wniosków - podstawy (185) • Wyciąganie wniosków dla średnio zaawansowanych (188) • Analiza danych dla zaawansowanych (194) • Pułapki przy wdrażaniu (196) Zakończenie (197)
A. Lista blogów (199) B. Minisłowniczek (201)
Cena: 39.90 zł 28.33zł
Książka informatyczna: Narzędzia Google dla e-commerce
|