księgarnia informatyczna aton.pl

Narzędzia Google dla e-commerce

Wydawnictwo HELION

Cena:    39.90   28.33zł

Narzędzia Google dla e-commerce


Autor: Krzysztof Marzec
ISBN: 978-83-283-2523-4
Ilość stron: 208
Data wydania: 09/2016
Oprawa: Miękka
Format: 140x208
Wydawnictwo: HELION


E-przedsiębiorco! Bądź widoczny w wyszukiwarce!

Wyszukiwarka Google deklasuje rywali. W Polsce korzysta z niej około 97% internautów. Właściwie wszyscy. Kogo w niej nie widać, ten nie istnieje. A kto nie potrafi z Google’em skutecznie współpracować, ten nic nie sprzeda w sieci. Dlaczego?Bo ta wyszukiwarka nie tylko pomaga użytkownikom internetu znaleźć potrzebne informacje, lecz także wskazuje im strony w określonej kolejności.

E-przedsiębiorcom oferuje natomiast narzędzia pozwalające skuteczniej docierać z ofertą do potencjalnych klientów, efektywniej monitorować ich zachowania w sieci oraz poprawiać pozycję firmowej witryny w wynikach wyszukiwania. Bez praktycznej umiejętności posługiwania się tymi narzędziami nie sposób planować i prowadzić biznesu online.

Google Adwords, Google Analytics i Google Search Console — oto trzy narzędzia, na których skupia się autor tej książki. W swoim praktycznym poradniku w przystępny sposób opisał sposoby budowania kampanii reklamowej AdWords dla sklepów, mierzenia efektów tej kampanii oraz wykorzystywania optymalizacji SEO sklepu internetowego w celu pozyskiwania większego ruchu z bezpłatnych wyników wyszukiwania w Google’u.

Co więcej, widać tu praktyczne podejście do optymalizacji strony sklepu. Ta książka przyda się zarówno początkującym e-przedsiębiorcom, jak i praktykom e-commerce. Ci pierwsi będą mogli dzięki niej skonstruować pierwsze skuteczne kampanie, a ci drudzy ugruntują swoją wiedzę i opanują nowe techniki reklamy.

Spis treści:

1. Strategia e-commerce bazująca na wykorzystaniu narzędzi Google (9)
• Od czego zacząć? (9)
• Jakie środki przeznaczyć na promocję? (11)
• Jaki sklep wybrać? (12)
• Idea łączenia kont Google (14)

2. Google Search Console (15)
• Weryfikacja witryny (15)
• Panel (18)
• Wiadomości (18)
• Stan w wyszukiwarce: Dane strukturalne i Marker danych (19)
• Stan w wyszukiwarce: Udoskonalenia HTML (21)
• Stan w wyszukiwarce: Linki do podstron (23)
• Stan w wyszukiwarce: Przyspieszone strony mobilne AMP (23)
• Ruch związany z wyszukiwaniem: Analityka wyszukiwania (24)
• Ruch związany z wyszukiwaniem: Linki do Twojej witryny i Linki wewnętrzne (27)
• Ruch związany z wyszukiwaniem: Ręczne działania (28)
• Ruch związany z wyszukiwaniem: Kierowanie międzynarodowe (30)
• Ruch związany z wyszukiwaniem: Obsługa na urządzeniach mobilnych (32)
• Indeks Google (34)
• Indeksowanie (36)
• Problemy dotyczące bezpieczeństwa (41)
• Inne zasoby (42)
• Podsumowanie (43)

3. Google Moja Firma (45)
• Dlaczego warto być w lokalnych wynikach wyszukiwania? (45)
• Uruchomienie wizytówki (46)
• Weryfikacja wizytówki (48)
• Edycja i ulepszanie wizytówki (49)
• Dostęp i import (51)
• Optymalizacja pod kątem wysokich pozycji (52)
• Statystyki (54)

4. Optymalizacja sklepu (55)
• Audyt SEO (56)
• Narzędzia (57)
• Domena (59)
• Skanowanie strony - crawler (62)
• Skanowanie strony - WebSite Auditor (71)
• Profil linków (78)
• Dodatkowe ulepszenia (82)
• Testowanie silnika sklepu pod SEO (84)

5. Tworzenie bazy słów kluczowych pod content marketing (87)
• Strategie wyszukiwania słów kluczowych (88)
• Analiza słów kluczowych - Google Analytics oraz Google Search Console (91)
• Planer słów kluczowych (92)
• Zmiany trendów słów kluczowych (98)
• Trendy mobilne (101)
• Mechanizm autouzupełniania Google - keywordtool.io (103)
• Analiza konkurencji (106)
• Wdrożenie bazy (110)

6. AdWords (113)
• Strategia działań w AdWords (115)
• AdWords a pozycjonowanie (116)
• Pierwsza kampania w wyszukiwarce (118)
• Grupa reklam (127)
• Słowa kluczowe i dopasowania (128)
• Reklamy i rozszerzenia reklam (132)
• Analiza kampanii (139)
• Google Merchant Center - zakładanie konta (142)
• Google Merchant Center - plik danych o produktach (145)
• Google Merchant Center - nawigacja i zarządzanie (148)
• Kampania produktowa - PLA (151)
• Remarketing (155)
• Reklama w sieci reklamowej Google (159)
• Inne możliwości AdWords (163)
• Dlaczego warto używać AdWords (172)

7. Google Analytics (173)
• Raporty w Google Analytics (173)
• Jak działa Google Analytics? (174)
• Zakładanie konta GA (175)
• Pojęcia konieczne do pracy z Google Analytics (177)
• Wdrożenie konwersji (183)
• Wyciąganie wniosków - podstawy (185)
• Wyciąganie wniosków dla średnio zaawansowanych (188)
• Analiza danych dla zaawansowanych (194)
• Pułapki przy wdrażaniu (196)
Zakończenie (197)

A. Lista blogów (199)
B. Minisłowniczek (201)

Cena:    39.90   28.33zł


Narzędzia Google dla e-commerceKsiążka informatyczna: Narzędzia Google dla e-commerce
Księgarnia informatyczna aton.pl

Tutaj możesz kupić tę książkę w dobrej cenie. Zapraszamy na zakupy do naszej księgarni internetowej.