|
|||
Motywowanie w erze Web 2.0+Wydawnictwo CEDEWUCena: Autor: Anna Wziątek-Staśko ISBN: 978-83-7556-767-0 Ilość stron: 222 Data wydania: 01/2016 Oprawa: Miękka Format: 16.5x23.5cm Wydawnictwo: CEDEWU Dociekliwa obserwacja współczesnego świata, w szczególności specyfiki funkcjonowania nowych modeli biznesu, skłoniła Autorkę do wielu refleksji, mających swe kluczowe odniesienie do obszaru zarządzania ludźmi. Coraz bardziej widoczna w biznesie dominacja wartości ekonomicznych nad wartościami społecznymi zdaje się rodzić wiele niepokojących zjawisk i zachowań o daleko idących konsekwencjach dla organizacji oraz pracowników ery Web 2.0+. Prezentowane opracowanie, o charakterze teoretyczno-empirycznym, stanowi spójne kompendium wiedzy dla osób zainspirowanych szeroko pojętą problematyką zarządzania, w tym głównie zarządzania kapitałem ludzkim w świecie wirtualnym. Autorka eksponuje w nim konieczność spojrzenia na pracownika, jako istotę wielowymiarową, o ogromnym, często niedocenianym, indywidualnym potencjale. Powierzchowność w tym zakresie, charakterystyczna dla wielu menedżerów, sprawia bowiem, że zamiast kreować inspirujące, przyjazne środowisko pracy, staje się ono dzięki nim miejscem generującym jedynie frustracje i stres. W książce eksponowane miejsce zajmują rozważania na temat struktury oraz skutków, coraz bardziej różnorodnych, zjawisk patologicznych w pracy, które skutecznie demotywują ludzi, znacząco redukując poziom efektywności ich pracy, rodząc jednocześnie wszechobecne zjawisko anomii pracowniczej. Nieco pesymistyczny charakter rozważań podjętych w pierwszej części, w drugiej ustępuje miejsca dywagacjom na temat tego, w jaki sposób można zostać prawdziwym wirtuozem biznesu ery Web 2.0+, otrzymując w konsekwencji gotową receptę na skuteczny model systemu motywacyjnego dla organizacji funkcjonujących w - jakże osobliwej - wirtualnej rzeczywistości. Spis treści: Rozdział 1 O człowieku wielowymiarowym w wielowymiarowej rzeczywistości 11 Rozdział 2 Determinanty demotywacji we współczesnym świecie 33 Rozdział 3 Zrozumieć megasystem motywowania ludzi do pracy i zostać wirtuozem biznesu 103 Rozdział 4 Skuteczność motywatorów w erze Web 2.0+ - w dążeniu do kreacji modelu idealnego 135 Książka informatyczna: Motywowanie w erze Web 2.0+ |
|||
Księgarnia informatyczna aton.pl Tutaj możesz kupić tę książkę w dobrej cenie. Zapraszamy na zakupy do naszej księgarni internetowej. |