księgarnia informatyczna aton.pl

Motywowanie w erze Web 2.0+

Wydawnictwo CEDEWU

Cena:    68.00   57.12zł

Motywowanie w erze Web 2.0+


Autor: Anna Wziątek-Staśko

ISBN: 978-83-7556-767-0

Ilość stron: 222

Data wydania: 01/2016

Oprawa: Miękka

Format: 16.5x23.5cm

Wydawnictwo: CEDEWU


Dociekliwa obserwacja współczesnego świata, w szczególności specyfiki funkcjonowania nowych modeli biznesu, skłoniła Autorkę do wielu refleksji, mających swe kluczowe odniesienie do obszaru zarządzania ludźmi.

Coraz bardziej widoczna w biznesie dominacja wartości ekonomicznych nad wartościami społecznymi zdaje się rodzić wiele niepokojących zjawisk i zachowań o daleko idących konsekwencjach dla organizacji oraz pracowników ery Web 2.0+. Prezentowane opracowanie, o charakterze teoretyczno-empirycznym, stanowi spójne kompendium wiedzy dla osób zainspirowanych szeroko pojętą problematyką zarządzania, w tym głównie zarządzania kapitałem ludzkim w świecie wirtualnym.

Autorka eksponuje w nim konieczność spojrzenia na pracownika, jako istotę wielowymiarową, o ogromnym, często niedocenianym, indywidualnym potencjale. Powierzchowność w tym zakresie, charakterystyczna dla wielu menedżerów, sprawia bowiem, że zamiast kreować inspirujące, przyjazne środowisko pracy, staje się ono dzięki nim miejscem generującym jedynie frustracje i stres.

W książce eksponowane miejsce zajmują rozważania na temat struktury oraz skutków, coraz bardziej różnorodnych, zjawisk patologicznych w pracy, które skutecznie demotywują ludzi, znacząco redukując poziom efektywności ich pracy, rodząc jednocześnie wszechobecne zjawisko anomii pracowniczej. Nieco pesymistyczny charakter rozważań podjętych w pierwszej części, w drugiej ustępuje miejsca dywagacjom na temat tego, w jaki sposób można zostać prawdziwym wirtuozem biznesu ery Web 2.0+, otrzymując w konsekwencji gotową receptę na skuteczny model systemu motywacyjnego dla organizacji funkcjonujących w - jakże osobliwej - wirtualnej rzeczywistości.

Spis treści:

Rozdział 1 O człowieku wielowymiarowym w wielowymiarowej rzeczywistości 11
1.1. Refleksje nad istotą człowieka 11
1.2. Człowiek w gąszczu poglądów twórców koncepcji psychologicznych 16
1.3. Człowiek wielowymiarowy w erze Web 2.0+ 20

Rozdział 2 Determinanty demotywacji we współczesnym świecie 33
2.1. Motywowanie pracowników - w poszukiwaniu sensu 33
2.2. Globalny kryzys zaufania - trucizna XXI wieku 43
2.3. Niesprawiedliwość - cichy zabójca moralności 53
2.4. Człowiek wobec zjawisk patologicznych w miejscu pracy 60
2.5. Shared leadership - dokąd zmierza współczesne przywództwo? 88

Rozdział 3 Zrozumieć megasystem motywowania ludzi do pracy i zostać wirtuozem biznesu 103
3.1. Ogólne założenia koncepcji megasystemu motywowania ludzi do pracy w organizacji 103
3.2. Parametry megasystemu motywowania ludzi do pracy w organizacji 108
3.2.1. Elementy megasystemu 108
3.2.2. Determinanty megasystemu 119

Rozdział 4 Skuteczność motywatorów w erze Web 2.0+ - w dążeniu do kreacji modelu idealnego 135
4.1. Cel badań empirycznych 135
4.2. Charakterystyka próby badawczej 137
4.3. Metodologia badań 143
4.4. Prezentacja wyników badań empirycznych 145
4.5. Wnioski z badań - implikacje dla praktyki gospodarczej

Cena:    68.00   57.12zł


Motywowanie w erze Web 2.0+Książka informatyczna: Motywowanie w erze Web 2.0+
Księgarnia informatyczna aton.pl

Tutaj możesz kupić tę książkę w dobrej cenie. Zapraszamy na zakupy do naszej księgarni internetowej.