|
|||
Młody mistrz programowania. Języki Baltie i Scratch dla dzieciWydawnictwo HELIONCena: Autor: Agnieszka Borkowska, Paweł Borkowski ISBN: 978-83-283-1276-0 Ilość stron: 296 Data wydania: 02/2016 Oprawa: Miękka Format: 158x235 Wydawnictwo: HELION Czarowanie na ekranie. • W krainie Baltiego, czyli poznaj świat czarodzieja Gry komputerowe to jedna z tych rzeczy, które dzieci lubią najbardziej. Zwykle mogłyby bez końca siedzieć przed ekranem i zabijać kolejne smoki, projektować domy, przedzierać się przez dżunglę lub jeździć wyścigówkami. Jednak rzadko przychodzi im do głowy, że równie wielką przyjemność może sprawić zaprojektowanie i zbudowanie własnej gry! Tu zaczyna się Twoje zadanie. Nie musisz być programistą, żeby pomóc swojemu dziecku odkryć fascynujący świat programowania - wystarczy Ci ta książka. Zainstaluj proste, przyjazne dzieciom środowiska Baltie i Scratch, by rozpocząć podróż po czarodziejskiej krainie. Z pierwszymi zadaniami z powodzeniem poradzą sobie nawet kilkulatki, a im dalej w las, tym ciekawsze stają się wyzwania. Dzieci szybko uczą się, jak działać w świecie duszków, obiektów i poleceń. Co więcej, sprawia im to dużą frajdę. I wreszcie nadchodzi ten moment, gdy wiedzą już, o co chodzi w tym całym programowaniu - a jest to wiedza niezwykle cenna w dzisiejszych czasach! • Na pomoc czarodziejowi Łagodnie wprowadź dziecko w świat programowania. Spis treści: CZĘŚĆ I. W KRAINIE BALTIEGO Rozdział 1. Budujemy (17)
Rozdział 2. Magia działa (83)
Rozdział 3. Się dzieje (97)
CZĘŚĆ II. NA SKRECZOWISKU Rozdział 4. Pierwsze spotkanie z kotem (219)
Rozdział 5. Budujemy grę (247)
Rozdział 6. Zagadnienia najtrudniejsze, odpowiednie na rozdział końcowy (279)
Książka informatyczna: Młody mistrz programowania. Języki Baltie i Scratch dla dzieci |
|||
Księgarnia informatyczna aton.pl Tutaj możesz kupić tę książkę w dobrej cenie. Zapraszamy na zakupy do naszej księgarni internetowej. |