Autor: Bill English, Brian Alderman, Mark Ferraz
ISBN: 978-83-7541-071-6
Ilość stron: 462+778 (tom1+tom2)
Data wydania: 12/2010
Oprawa: Zawiera CD
Format: B5
Wydawnictwo: Microsoft Press
Wyczerpujący przewodnik po planowaniu, wdrażaniu i administrowaniu portalem SharePoint. Dowiedz się jak uruchomić platformę współpracy biznesowej oraz jak zapewnić jej płynne działanie.
To niezastąpione kompendium zawiera szczegółowy opis funkcji, składników i możliwości oferowanych przez produkt SharePoint 2010. Skorzystaj z porad praktyków, poznaj znane rozwiązania zastępcze oraz główne techniki rozwiązywania problemów, niezbędne do podniesienia swoich kwalifikacji zawodowych.
Dowiedz się, jak:
• Planować topologię farmy serwerów oraz systemów informacyjnych
• Przeprowadzać procedury instalacji i aktualizacji
• Konfigurować i integrować serwer Microsoft SQL Server 2008
• Tworzyć i zarządzać aplikacjami webowymi oraz kolekcjami witryn
• Projektować i administrować usługami wyszukiwania dla witryn
• Przeprowadzać proces skalowania serwerów dla różnych scenariuszy
• Implementować rozwiązania do zarządzania zawartością na poziomie przedsiębiorstwa
• Administrować zasadami zarządzania informacjami
• Stosować wskazówki praktyczne dotyczące bezpieczeństwa, ochrony danych oraz odzyskiwania po awarii
• Usprawnić administrowanie za pomocą programu Windows PowerShell
Na dysku CD:
• Skrypty konfiguracyjne dla środowiska wirtualnego i ich odpowiedniki wiersza polecenia
• Odsyłacze do dodatkowych zasobów sieciowych
Rozdziały:
Tom 1:
Część I Podstawy
1 Najważniejsze reguły współpracy w SharePoint 2010
2 Architektura SharePoint 2010
Część II Instalacja i implementacja
3 Optymalizacja SQL Server pod kątem implementacji SharePoint 2010
4 Instalowanie SharePoint 2010
Część III Zarządzanie farmą systemu SharePoint
5 Wykorzystywanie Windows PowerShell do automatyzacji zadań administracyjnych farmy
6 Zarządzanie SharePoint 2010 przy użyciu witryny Central Administration
7 Skalowanie farmy SharePoint
8 Zasady zarządzania informacjami
Tom 2:
Część IV Porządkowanie, publikowanie i wyszukiwanie informacji
9 Porządkowanie informacji
10 Współpraca i portale
11 Aplikacje Search Server 2010 i FAST Search: architektura i administracja
12 Korzystanie z Windows PowerShell do zarządzania Search Services i FAST Search
13 Dostosowywanie wyników wyszukiwania i witryny Search Center
14 Administrowanie funkcją ECM (Enterprise Content Management)
15 Publikowanie i administrowanie funkcją WCM (Web Content Management)
16 Zabezpieczanie informacji
17 Ochrona danych, możliwości odzyskiwania danych i ich dostępność
Część V Tematyka zaawansowana
18 Agregacja zewnętrznych źródeł danych
19 Składniki Web Part i ich funkcjonalność w SharePoint 2010
20 Publikowanie zawartości programu SharePoint 2010 na urządzeniach mobilnych
21 Analiza biznesowa, usługi Reporting Services i usługi programu PerformancePoint
22 Uaktualnianie do wersji SharePoint 2010
23 Tworzenie przepływów pracy i zarządzanie nimi