Autor: David J. Lieberman
ISBN: 978-83-246-2871-1
Ilość stron: 224
Data wydania: 12/2010
Format: 158x235
Wydawnictwo: Onepress
Moc tkwi w psychologii
- Kreuj swój osobisty wizerunek i naucz się osłabiać negatywny rozgłos
- Zamień każdego sabotażystę w najszczerszego sprzymierzeńca
- Kieruj trudnymi ludźmi
- Poznaj kulisy psychologii konfliktu
- Stosuj pięć zasad psychologicznych, pozwalających osiągnąć każdy cel
FBI już korzysta z niezawodnych rad Liebermana, a Ty?
Na rynku gra toczy się o wysoką stawkę. Możesz działać po omacku, mając nadzieję, że intuicja Cię nie zawiedzie, albo uzbroić się w zestaw efektywnych narzędzi psychologicznych, które pozwolą Ci zwyciężać w każdej sytuacji biznesowej. Poznaj niezawodne techniki i strategie perswazji!
- Zdobądź niezachwianą lojalność i nigdy więcej nie trać pracowników, klientów lub pacjentów.
- Podnieś morale, popraw wydajność, motywację i zadowolenie pracowników.
- Błyskawicznie rozwiązuj konflikty na tle osobowościowym.
- Pracuj nad wizerunkiem osobistym i zamykaj usta plotkarzom.
- Ściągaj należności, nie zważając na ich przedawnienie.
- Odzyskaj utraconego klienta, bez względu na to, w jaki sposób go straciłeś.
Oto podręcznik, który zamiast suchych praw i zasad dostarcza konkretnych rozwiązań rzeczywistych problemów. Daje Ci szansę zastosowania najważniejszych narzędzi psychologicznych, rządzących ludzkim zachowaniem.
Pozwoli Ci zdobyć zaufanie pracowników, zacieśnić pozytywne kontakty z klientami, wpłynie na to, jak jesteś postrzegany przez konkurencję. Dzięki niemu szybko i sprawnie uporasz się z najtrudniejszymi sytuacjami. Kiedy stawka jest wysoka, możesz zrobić coś więcej, niż tylko zwiększyć swoje szanse - możesz ustawić grę tak, że zawsze wygrasz.
Rozdziały:
1: Psychologiczna strategia zdobycia niezachwianej lojalności: nigdy więcej utraconych pracowników, klientów lub pacjentów (13)
2: Kontrola wizerunku: szybko osłabiaj działanie negatywnego rozgłosu (23)
3: Kontrola wizerunku osobistego: zamknij usta plotkarzom (31)
4: Podnieś morale, popraw wydajność, motywację i zadowolenie pracowników. I to nie wydając ani grosza! (39)
5: Niezawodna strategia powstrzymania pracowników przed kradzieżą (51)
6: Ściągaj należności, bez względu na to, jak bardzo są nieściągalne (61)
7: Uczyń z sabotażysty swojego najlepszego sprzymierzeńca (73)
8: Odzyskaj utraconego klienta, bez względu na powód jego odejścia (81)
9: Kierowanie trudnymi ludźmi: psychologia konfliktu (91)
10: Jak szybko poradzić sobie z reklamacją i obrócić ją na swoją korzyść (99)
11: Jak bezboleśnie krytykować przewrażliwionych pracowników (105)
12: Wytrwałość w dążeniu do celu: mit samodyscypliny i tajemnica bezgranicznego natchnienia (113)
13: Pięć zasad psychologicznych pozwalających osiągnąć każdy cel (119)
14: Jak wyczuć blef z kilometra: doskonały sposób zwalczania blefów (127)
15: Sprawdź w trakcie półminutowej rozmowy bez oskarżycielskiego tonu, czy Twoi pracownicy piją w pracy alkohol lub zażywają narkotyki (137)
16: Uchroń siebie i innych przed przemocą słowną w miejscu pracy (145)
17: Przeciągnij ich na swoją stronę: od ławy przysięgłych po salę obrad zarządu - czyli jak jeden głos może zmienić brzmienie chóru (157)
18: Opanuj sztukę charyzmy oraz kompletną metodę psychologiczną, która natychmiast pozwoli Ci zyskać sympatię otoczenia (167)
19: Zdumiewająca metoda radzenia sobie z ludźmi emocjonalnie niezrównoważonymi (179)
20: Jak natychmiast rozwiązać konflikt na tle osobowościowym (185)
21: Jak bezproblemowo przeprowadzić trudne zmiany bez strachu, frustracji i gniewu po stronie pracowników (191)