|
|||
Mayday! Mam słabe wyniki sprzedażyWydawnictwo OnepressCena: Autor: Chris Kraft ISBN: 978-83-283-2840-2 Ilość stron: 344 Data wydania: 09/2016 Oprawa: Miękka Format: 158x235 Wydawnictwo: Onepress Odkryj przeszkody, które hamują twoją sprzedaż, i pokonaj je, aby znacząco poprawić wyniki. Niedobór klientów, niskie przychody. Częsta sytuacja kryzysowa w firmie. Problem przeciąga się, pogłębia, zaczyna brakować pieniędzy... Rodzi się pokusa, by nie naprawiać tego, co jest, tylko zacząć od nowa. Przejść biznesową metamorfozę i raz jeszcze wystartować. Z inną ofertą, know-how, innym zespołem. Jednak firmie, która jest w dołku, często brakuje środków, czasu oraz mocy decyzyjnych do podjęcia radykalnych ruchów. I całe szczęście! Dlaczego? Bo zanim firmowy świat wywróci się do góry nogami, warto spróbować czegoś subtelniejszego. Zanim rozpali się rewolucję , dobrze jest upewnić się, czy tajemnica niskich przychodów nie kryje się po stronie codziennych drobiazgów — umiejętności oraz organizacji pracy działu handlowego, wewnętrznej i zewnętrznej komunikacji, relacji między kierownictwem a zespołem handlowym. W tej książce znajdziesz dziesiątki sprawdzonych w praktyce rozwiązań, które możesz od razu zastosować. Przeczytaj o: Całość uzupełniają informacje, za które w firmie konsultingowej zapłacisz krocie. Ta książka pozwoli Ci w pełni zrozumieć zjawisko sprzedaży. W przeciwieństwie do wielu innych publikacji, nie ogranicza się ona jedynie do wskazania, czego nie robić, lecz precyzyjnie wskazuje, co i jak robić należy. Gotowe do użycia szablony audytów pozwolą Ci przeprowadzić własne badania, które odpowiedzą na pytania: „Jak firma jest przygotowana do walki o klienta? Jak są przygotowane do tego siły handlowe?”. Nie zabraknie też omówienia wspomnianego modelu procesu sprzedaży. Nauczysz się budować atuty, które pomogą wygrywać z konkurencją. Książka może się stać firmową bazą wiedzy handlowej, która wprowadzi do Twojej firmy korporacyjne standardy, podnoszące wydajność i efektywność pracy. Szablon audytu jest zaprojektowany w taki sposób, aby sprawnie i szybko odesłać cię do rozdziału, który porusza dane zagadnienie. Spis treści: Przeciętny pensjonat zamienia się w prężne centrum kongresowe (9) I. KRAFT COMPANY TO SILNA FIRMA Fundamenty wiedzy i standardów w firmie handlowej (17)
Narzędzia pracy w firmie handlowej (71)
Strategia i polityka firmy handlowej (95)
II. KRAFT SALESMAN TO SILNY HANDLOWIEC Standardy wiedzy o klientach (137)
Standardy wizerunku modelowego handlowca (155)
Studium wiedzy o wizytach handlowych (163)
Studium wiedzy o typach klientów (201)
Studium wiedzy o osobach decyzyjnych (239)
III. KRAFT STANDARDS TO WYSOKIE STANDARDY Realizacja procesu sprzedaży (265)
Książka informatyczna: Mayday! Mam słabe wyniki sprzedaży |
|||
Księgarnia informatyczna aton.pl Tutaj możesz kupić tę książkę w dobrej cenie. Zapraszamy na zakupy do naszej księgarni internetowej. |