księgarnia informatyczna aton.pl

Marketing w erze technologii cyfrowych Nowoczesne koncepcje i wyzwania

Wydawnictwo Naukowe PWN

Cena:    59.00   44.25zł

Marketing w erze technologii cyfrowych Nowoczesne koncepcje i wyzwania


Autor: Bogdan Gregor , Dominika Kaczorowska-Spychalska

ISBN: 978-83-01-20224-8

Ilość stron: 256

Data wydania: 10/2018

Oprawa: Miękka

Format: 14,8 x 21,0 cm

Wydawnictwo: Naukowe PWN


Publikacja stanowi spektrum trendów i rozwiązań związanych z technologiami cyfrowymi, które będą miały istotne znaczenie dla procesu ewolucji marketingu w najbliższych latach.

To interdyscyplinarna publikacja wieloautorska, prezentująca dorobek naukowy pracowników różnych polskich uczelni oraz przedstawicieli świata biznesu, związanych z omawianymi trendami.

Teoretyczne rozważania wzbogacone zostały licznymi przykładami, ilustracjami i opiniami praktyków.

Książka może być wykorzystywana przez studentów zarządzania i marketingu z zakresie przedmiotów: nowoczesne technologie w marketingu, nowoczesne koncepcje zarządzania marketingowego, nowoczesne koncepcje w marketingu, komunikacja marketingowa, zachowania nabywców, e-marketing.

Praca powstała pod kierunkiem prof. Bogdana Gregora, kierownika Katedry Marketingu Uniwersytetu Łódzkiego oraz dr Dominiki Kaczorowskiej – Spychalskiej, adiunkta w Katedrze Marketingu Uniwersytetu Łódzkiego.

Cena:    59.00   44.25zł


Marketing w erze technologii cyfrowych Nowoczesne koncepcje i wyzwaniaKsiążka informatyczna: Marketing w erze technologii cyfrowych Nowoczesne koncepcje i wyzwania
Księgarnia informatyczna aton.pl

Tutaj możesz kupić tę książkę w dobrej cenie. Zapraszamy na zakupy do naszej księgarni internetowej.