|
|||
Marketing społecznościowy Tajniki skutecznej promocji w social mediaWydawnictwo HELIONCena: Autor: Arkadiusz Podlaski ISBN: 978-83-246-2840-7 Ilość stron: 176 Data wydania: 03/2011 Format: 140x208 Wydawnictwo: HELION Ludzie korzystają z internetu nie tylko w pracy i domu. Dziś robią to wszędzie i o każdej porze - leżąc w łóżku, odpisują na e-maile; siedząc na ławce w parku, przeglądają repertuar kin; podróżując pociągiem, sprawdzają, co nowego na Facebooku; robiąc zakupy, porównują ceny towarów w innych sklepach. Szybki rozwój internetu sprawia, że codziennie jesteśmy zasypywani setkami informacji, przez co czasem trudno znaleźć tę, której właśnie szukamy. To dlatego coraz mniejszą moc mają tradycyjne media oraz klasyczne formy przekazu. Twoje działania marketingowe i PR-owe powinny rozwijać się w stronę, w którą ewoluują media, a gorącym tematem na dziś są serwisy społecznościowe. Marketerzy dostrzegają ogromny potencjał tego typu narzędzi, stopniowo przenosząc siły i środki do nowego wirtualnego świata, gdzie treści kreowane są przez samych użytkowników. Jest o co walczyć, bo działania reklamowe i PR-owe w portalach społecznościowych są tańsze niż w tradycyjnych środkach przekazu. Właściwie poprowadzone będą także skuteczniejsze niż reklama w gazetach, radiu i telewizji. Trzeba tylko wiedzieć, JAK TO ZROBIĆ!
Wejdź na Facebooka. Twoi klienci już tam są! Rozdziały: Rozdział 1. Wprowadzenie do marketingu społecznościowego (7) Rozdział 2. Najpopularniejsze portale społecznościowe (33) Rozdział 3. Optymalizacja (Social Media Optimization) (81) Rozdział 4. Marketing społecznościowy (Social Media Marketing) (111) Rozdział 5. Marketing społecznościowy na Facebooku (143) Książka informatyczna: Marketing społecznościowy Tajniki skutecznej promocji w social media |
|||
Księgarnia informatyczna aton.pl Tutaj możesz kupić tę książkę w dobrej cenie. Zapraszamy na zakupy do naszej księgarni internetowej. |