księgarnia informatyczna aton.pl

Marketing partyzancki w mediach społecznościowych 126 narzędzi w walce o pozycję w internecie

Wydawnictwo Wolters Kluwer

Cena:    49.00zł

Marketing partyzancki w mediach społecznościowych 126 narzędzi w walce o pozycję w internecie


Autor: Jay Conrad Levinson, Shane Gibson

ISBN: 978-83-264-4592-7

Ilość stron: 232

Data wydania: 11/2013 (wydanie 2)

Format: 17.0x24.0cm

Wydawnictwo: Wolters Kluwer


Jay Conrad Levinson, ojciec marketingu partyzanckiego, oraz Shane Gibson, ekspert branży mediów społecznościowych, łączą w swojej książce ponadczasowe zasady marketingu partyzanckiego z najnowszymi aplikacjami i narzędziami wykorzystywanymi w mediach społecznościowych, prezentując czytelnikom wzorcowe plany działania, poszczególne etapy ich wdrażania oraz ponad 100 rodzajów broni marketingowej.

Unikając przytłaczających statystyk, branżowego żargonu i akronimów, autorzy przedstawiają szczegółowy plan ataku w mediach społecznościowych. Ich zdecydowana strategia partyzancka pozwala identyfikować niekonwencjonalne okazje w obszarze mediów społecznościowych, angażować klientów, pobudzać do działania i prześcigać swoich konkurentów w generowaniu zysków.

Książka prezentuje m.in.:
• 19 tajemnic, jakie powinien poznać każdy partyzant marketingu w mediach społecznościowych,
• zestaw narzędzi partyzanckich w mediach społecznościowych,
• siedmiozdaniowy plan ataku w mediach społecznościowych,
• obszerną listę kontrolną cech stron społecznościowych i blogów,
• 20 rodzajów wskaźnika ROI partyzanta,
• darmowe partyzanckie narzędzia wywiadowcze,
• narzędzia społecznościowe przyszłości,
• i dużo, dużo więcej!

Adresaci: To lektura obowiązkowa każdego partyzanta marketingu w mediach społecznościowych - dzięki niej czytelnik nauczy się wdrażać plany działania gwarantujące pozyskanie zainteresowania klientów i generowanie zysków.

Spis treści:

Rozdział 1. Droga specjalisty marketingu w mediach społecznościowych
Dziesięć cech charakteru partyzanta marketingu w mediach społecznościowych
Rola lidera i zaangażowanie kontra tworzenie marki i strategie sprzedażowe

Rozdział 2. Budowanie osobistej marki partyzanta
Partyzanci wiedzą, że przemysł mediowy stał się udziałem każdego z nas
Marki partyzantów są autentyczne
Marki partyzantów są zrozumiałe
Wyjątkowe
Łatwe do rozpowszechniania
Łatwe do znalezienia
Stale czujne
Bliskie ludziom
Spójne we wszystkich platformach i środkach przekazu

Rozdział 3. Dziesięć najważniejszych atrybutów partyzanta marketingu w mediach społecznościowych
1. Nazwa
2. Silna, długoterminowa strategia tworzenia marki
3. Pozycjonowanie oparte na słuchaniu i dialogu
4. Jakość
5. Dystrybucja
6. Bezpłatność i różnorodność
7. Program rekomendacji i bonusów
8. Sympatyczny wizerunek
9. Referencje
10. Reputacja

Rozdział 4. Arsenał partyzanta w mediach społecznościowych
126 rodzajów broni i narzędzi partyzanta w mediach społecznościowych

Rozdział 5. Zwrot z inwestycji
Pomiar umożliwia poprawę
Pomiar indywidualny i łączny
Zwrot z inwestycji
Dwadzieścia rodzajów ROI partyzanta
Jak to wszystko połączył
Uwagi kocowe

Rozdział 6. Ukierunkowanie działań partyzanta
Określenie właściwych rynków docelowych
Kryteria burzy mózgów
Ukierunkowanie na nanorynki

Rozdział 7. Definicja marketingu partyzanckiego w mediach społecznościowych
Rozwój w trzech kierunkach
Odbiorca przede wszystkim
Mieszanka partyzanta
Marketing do góry nogami
Znajomość technologii
Nanoprzekaz
Dbałość o szczegóły
Respektowanie relacji i zgody klienta

Rozdział 8. Budowa i ochrona kwatery głównej partyzanta
Strony społecznościowe a tradycyjne strony internetowe
Strony umożliwiające zaangażowanie a strony docelowe
Opcje subskrypcje treści
Uspołecznienie i powiązanie
Agregacja treści
Prostota
Precyzyjne ukierunkowanie
Automatyzacja
Analiza
Znajdowalność

Rozdział 9. Rekrutacja i współpraca z innymi partyzantami
Ocena partnerów
Partnerstwa
Przenikanie do społeczności innych partyzantów
Budowanie kapitału społecznego
Funkcja hubu społecznościowego
Przyciąganie innych partyzantów

Rozdział 10. Plan partyzanckiego ataku w mediach społecznościowych
Siedmiozdaniowy plan marketingowy w mediach społecznościowych
Kalendarz partyzanckich działań marketingowych
Podtrzymanie ataku
107 tweetów na temat mediów społecznościowych
Glosariusz pojęć z zakresu marketingu partyzanckiego w mediach społecznościowych

Cena:    49.00zł


Marketing partyzancki w mediach społecznościowych 126 narzędzi w walce o pozycję w internecieKsiążka informatyczna: Marketing partyzancki w mediach społecznościowych 126 narzędzi w walce o pozycję w internecie
Księgarnia informatyczna aton.pl

Tutaj możesz kupić tę książkę w dobrej cenie. Zapraszamy na zakupy do naszej księgarni internetowej.