księgarnia informatyczna aton.pl

Marketing międzynarodowy Współczesne trendy i praktyka

Wydawnictwo Naukowe PWN

Cena:    44.90   35.92zł

Marketing międzynarodowy Współczesne trendy i praktyka


Autor: Krzysztof Fonfara

ISBN: 978-83-01-17981-6

Ilość stron: 244

Data wydania: 10/2014

Format: 16.5x23.5cm

Wydawnictwo: Naukowe PWN


Książka jest podręcznikiem do przedmiotu Marketing międzynarodowy wykładanego na uczelniach ekonomicznych i części uniwersytetów. Autorzy przekrojowo analizują temat, opisując istotę marketingu międzynarodowego, praktykę internacjonalizacji produktu, problemy w standaryzacji produktu, trendy w komunikacji marketingowej, a także trendy zmian zachodzące w zachowaniach konsumentów.

Każdy rozdział zakończony jest case’ami i ćwiczeniami pomocnymi w pracy ze studentami. Celem autorów było napisanie podręcznika, który będzie łączył teorię z praktyką w taki sposób, żeby osoby go czytające były jak najlepiej przygotowane do pracy w działach marketingu największych zagranicznych koncernów.

Cena:    44.90   35.92zł


Marketing międzynarodowy Współczesne trendy i praktykaKsiążka informatyczna: Marketing międzynarodowy Współczesne trendy i praktyka
Księgarnia informatyczna aton.pl

Tutaj możesz kupić tę książkę w dobrej cenie. Zapraszamy na zakupy do naszej księgarni internetowej.