|
|||
Marketing międzynarodowy Współczesne trendy i praktykaWydawnictwo Naukowe PWNCena: Autor: Krzysztof Fonfara ISBN: 978-83-01-17981-6 Ilość stron: 244 Data wydania: 10/2014 Format: 16.5x23.5cm Wydawnictwo: Naukowe PWN Książka jest podręcznikiem do przedmiotu Marketing międzynarodowy wykładanego na uczelniach ekonomicznych i części uniwersytetów. Autorzy przekrojowo analizują temat, opisując istotę marketingu międzynarodowego, praktykę internacjonalizacji produktu, problemy w standaryzacji produktu, trendy w komunikacji marketingowej, a także trendy zmian zachodzące w zachowaniach konsumentów. Każdy rozdział zakończony jest case’ami i ćwiczeniami pomocnymi w pracy ze studentami. Celem autorów było napisanie podręcznika, który będzie łączył teorię z praktyką w taki sposób, żeby osoby go czytające były jak najlepiej przygotowane do pracy w działach marketingu największych zagranicznych koncernów. Książka informatyczna: Marketing międzynarodowy Współczesne trendy i praktyka |
|||
Księgarnia informatyczna aton.pl Tutaj możesz kupić tę książkę w dobrej cenie. Zapraszamy na zakupy do naszej księgarni internetowej. |