|
|||
Lojalność konsumenta Jak budować trwałe relacje z klientemWydawnictwo OnepressCena: Autor: Maciej Tesławski ISBN: 978-83-246-4776-7 Ilość stron: 168 Data wydania: 09/2012 Oprawa: Miękka Format: 140x208 Wydawnictwo: Onepress Niezwykła publikacja, która powstała w relacji autora z czytelnikami! Wszystkie treści były w trakcie pisania konsultowane z grupą około stu osób. Autor uwzględnił ich uwagi i odpowiedział na ich pytania w swojej książce. Klient lojalny, klient nielojalny…Budowanie marki, wobec której konsumenci będą lojalni po prostu dlatego, że to właśnie ONA - ich ukochana marka - jest trudne i czasochłonne. Wymaga też konsekwencji planowania i działania. Jednak to wszystko bardzo się opłaca. Cena, jakość, dostępność oferty schodzą na dalszy plan wobec przyjemności płynącej z faktu korzystania z tego właśnie produktu czy tej usługi. Właściciel takiej marki może zawsze liczyć na jej wyznawców. Staje się odporny na spadki koniunktury, nowe mody, dumpingowe ceny. Musi oczywiście nadal szukać nowych odbiorców swojej oferty, jednak ma do pomocy dotychczasowych klientów, reklamujących ukochany brand wśród przyjaciół. Maciej Tesławski napisał książkę kompleksową. Zaczyna od samego pojęcia marketingu, wyjaśnia, czym naprawdę jest marketing relacji oraz na czym polega miks marketingowy nastawiony na lojalność. Następnie pokazuje, że czasami miłość do marki nie ma znaczenia, ponieważ w pewnych sytuacjach i wobec pewnych klientów liczą się jedynie twarde fakty - dotyczy to przede wszystkim oferty B2B. Szeroko omawia ideę programów lojalnościowych, formułuje dekalog programu lojalnościowego, zasady identyfikacji uczestników programu, sposoby komunikacji z nimi oraz nagradzania lojalności. Pracuje na przykładach. Wszystko to czyni zgodnie z ideą marketingu relacji, czyli w porozumieniu z grupą około stu czytelników, recenzujących kolejne rozdziały jego książki w trakcie pisania! Rozdziały: 1. Co to jest marketing? (15) 2. Właściwe (z)rozumienie lojalności (19) 3. Epoka marketingu transakcyjnego (25) 4. Geneza marketingu relacji (31) 5. Lojalnościowy marketing mix (35)
6. Formuła 4C (43) 7. Programy lojalnościowe B2B czy B2C? (47) 8. Dla kogo lojalność? (51)
9. Co wiemy o konsumentach? (69) 10. Pomiar lojalności (73) 11. Piramida lojalności Aakera (77) 12. Program marki czy marka programu? (81) 13. Marki kultowe (karanie za lojalność) (83) 14. Struktura programu lojalnościowego (dekalog) (87) 15. Nie planuj zbyt daleko (93) 16. Techniki identyfikacji uczestników programu (97) 17. Narzędzia komunikacyjne (101)
18. Member Gets Member (107) 19. Lifetime value (wartość życiowa konsumenta) (111) 20. Nagradzanie lojalności (115)
21. Poufność działań lojalnościowych (129) 22. Partnerzy programu lojalnościowego (133) 23. Program lojalnościowy w internecie (137)
24. Cause Related Marketing (141) 25. Case studies (145)
Na koniec (165) Książka informatyczna: Lojalność konsumenta Jak budować trwałe relacje z klientem |
|||
Księgarnia informatyczna aton.pl Tutaj możesz kupić tę książkę w dobrej cenie. Zapraszamy na zakupy do naszej księgarni internetowej. |