księgarnia informatyczna aton.pl

Lean Customer Development. Twórz produkty, po które klienci będą ustawiać się w kolejkach

Wydawnictwo Onepress

Cena:    39.90   28.33zł

Lean Customer Development. Twórz produkty, po które klienci będą ustawiać się w kolejkach


Autor: Cindy Alvarez

ISBN: 232

Ilość stron: 978-83-246-9153-1

Data wydania: 03/2015

Oprawa: Miękka

Format: 158x235

Wydawnictwo: Onepress


Znaj klienta swego

• Zweryfikuj swoją hipotezę, rozmawiając z właściwymi osobami.
• Krok po kroku naucz się prowadzić skuteczne wywiady Customer Development.
• Rozpoznawaj zachowania klientów, ich problemy i ograniczenia.
• Na podstawie pozyskanych w ten sposób informacji zbuduj minimalnie satysfakcjonujący produkt, który pozwoli Ci potwierdzić, co klienci są skłonni kupić i czego będą używać.
• Dostosuj techniki składające się na model Customer Development do potrzeb dużych organizacji, konserwatywnych branż i istniejących już produktów.

Jak tworzyć produkty, które ludzie będą chcieli kupować? Bez względu na to, czy jesteś właścicielem niewielkiej firmy czy pracownikiem wielkiego koncernu, zadajesz sobie to samo pytanie. Jeśli szukasz niezawodnej metody badania potrzeb i preferencji klientów, dzięki której zaoszczędzisz wiele miesięcy pracy oraz mnóstwo pieniędzy, zapraszamy do świata Lean Customer Development.

To metoda idąca o krok dalej niż tradycyjne techniki marketingowe. Nie tylko pomoże Ci poznać potrzeby i preferencje klientów oraz zgłębić user experience, ale zweryfikuje tę wiedzę na drodze eksperymentów naukowych. Dzięki odpowiedniemu połączeniu otwartych wywiadów oraz szybkich i elastycznych technik badawczych dowiesz się, jak zachowują się Twoi potencjalni klienci, jakie problemy usiłują rozwiązać, a także co ich frustruje, a co jest przedmiotem ich zachwytów. Dowiedz się, jak zmieniać zachowania konsumentów, tworzyć wielkie produkty i budować trwałą firmę.

Książki z serii Lean, serii, której redaktorem jest Eric Ries, założyciel ruchu Lean Startup. Niniejsza książka kładzie nacisk na podstawowe aspekty metodologiczne i zawiera praktyczne przykłady, opracowane z myślą o deweloperach, menedżerach i innych członkach zespołu Twojego startupu. Dzięki niej poznasz skuteczne narzędzia i przyjmiesz sposób myślenia sprzyjający podejmowaniu szybkich i mądrych decyzji.

Spis treści:
Przedmowa (7)
Wstęp (11)
Rozdział 1. Dlaczego model Customer Development jest niezbędny? (21)
Rozdział 2. Od czego zacząć? (37)
Rozdział 3. Z kim powinienem rozmawiać? (49)
Rozdział 4. Czego powinienem się dowiedzieć? (79)
Rozdział 5. W teren! (101)
Rozdział 6. Jak wygląda potwierdzona hipoteza? (125)
Rozdział 7. Jakiego rodzaju minimalnie satysfakcjonujący produkt powinienem zbudować? (151)
Rozdział 8. Jak działa model Customer Development, gdy masz już klientów? (171)
Rozdział 9. Model Customer Development w trybie ciągłym (203)
Dodatek A Skuteczne pytania (217)

Cena:    39.90   28.33zł


Lean Customer Development. Twórz produkty, po które klienci będą ustawiać się w kolejkachKsiążka informatyczna: Lean Customer Development. Twórz produkty, po które klienci będą ustawiać się w kolejkach
Księgarnia informatyczna aton.pl

Tutaj możesz kupić tę książkę w dobrej cenie. Zapraszamy na zakupy do naszej księgarni internetowej.