księgarnia informatyczna aton.pl

Komunikacja naprawdę skuteczna Niezawodny sposób dotarcia do klientów, pracowników i znajomych

Wydawnictwo Onepress

Cena:    44.90   31.88zł

Komunikacja naprawdę skuteczna Niezawodny sposób dotarcia do klientów, pracowników i znajomych


Autor: Maciej Czekaj

ISBN: 978-83-246-2924-4

Ilość stron: 256

Data wydania: 05/2011

Format: 140x208

Wydawnictwo: Onepress


Od chwili swych narodzin człowiek staje się częścią społeczeństwa - i to nie tylko w sensie formalnym. Jesteśmy istotami stadnymi, potrzebujemy kontaktu z przedstawicielami naszego gatunku. Możemy normalnie funkcjonować głównie dzięki pozytywnym relacjom i współpracy z innymi ludźmi.

Pewnie także Twoja babcia od małego mówiła Ci, że kto z kim przestaje, takim się staje. Miała rację. A chodziło jej o umiejętności społeczne, komunikacyjne i wzajemny wpływ, jaki ludzie wywierają na siebie. Myślała o tych umiejętnościach, które możesz teraz szlifować dzięki metodzie DSR, czyli Dynamic Social Relations (Dynamiczne Relacje Społeczne).

Jest to autorski model, zapewniający naturalny sposób prowadzenia rozmowy oraz charakteryzujący się elastycznością w zmienianiu stylów komunikacyjnych i rozwojem inteligencji społecznej w oparciu o większą świadomość działania sieci społecznych.

Przekonaj się, że praktyczne zastosowanie wiedzy zawartej w tej książce przełoży się na Twoje lepsze wyniki w:

  • sprzedaży,
  • promowaniu marki, produktu lub firmy,
  • relacjach towarzyskich,
  • relacjach rodzinnych,
  • coachingu, doradztwie czy terapii,
  • wychowywaniu oraz socjalizacji.

Rozdziały:

Część I. DSR - dynamiczne relacje społeczne (21)

Rozdział 1. Dynamika rozmowy (23)
Komunikacja (23)
Poziomy komunikacji (26)
Pierwsze, drugie i trzecie wrażenie (31)
Pierwsze wrażenie - Twój wygląd i Twoje zachowania (33)
Drugie wrażenie - dynamika rozmowy (37)
Wymiana historii (41)
Trzecie wrażenie - utrzymanie więzi i konsekwencja (43)
Podsumowanie rozdziału pierwszego (44)

Rozdział 2. Sieci społeczne - rozwiń inteligencję społeczną (45)
Krąg społeczny - grupa (46)
Krąg kręgów - wejście do istniejącej i zorganizowanej sieci społecznej (48)
Krąg kręgów - tworzenie zorganizowanej sieci społecznej (58)
Podsumowanie rozdziału drugiego (60)

Rozdział 3. Rodzaje relacji (63)
Jak zbudować pożądaną relację niezależnie od kontekstu? (66)
Cele a grupy tematów (67)
Podsumowanie rozdziału trzeciego (68)
Podsumowanie części I (71)

Część II. Style komunikacyjne (73)

Rozdział 4. Elastyczna zmiana stylu komunikacji (75)
Główne parametry (77)
Preferencje pracy półkul mózgowych - styl pytaniowy a styl metaforyczny (81)
Preferencje energii relacji - styl prowokatywny a styl zjednujący (84)
Elastyczność w przechodzeniu między stylami w czasie rozmowy (87)
Podsumowanie rozdziału czwartego (91)

Rozdział 5. Styl zjednujący (93)
Hipotezy stylu zjednującego (93)
Cele komunikacji zjednującej (94)
Założenia stylu zjednującego (94)
Spostrzeżenia (95)
Metody (97)
Kilka myśli podsumowujących metody stylu zjednującego (112)

Rozdział 6. Styl prowokatywny (115)
Dwie najważniejsze hipotezy stylu prowokatywnego (117)
Cele terapii prowokatywnej (122)
Dziesięć założeń stylu prowokatywnego (125)
Humor (131)
Wybrane metody prowokatywne (131)
Kilka powodów, dla których ludzie lubią, kiedy stosujesz wobec nich dobrą prowokację (135)
Parę słów podsumowania (136)

Rozdział 7. Styl metaforyczny (141)
Historia zamiast wstępu (141)
Co to jest metafora? (142)
Zastosowania metafor (145)
Użyteczność metafory (150)
Cel stylu metaforycznego (154)
Tworzenie metafory w kilku prostych krokach (156)

Rozdział 8. Styl pytaniowy (163)
Sztuka zadawania pytań (163)
Rodzaje pytań (164)
Pytania o fakty (167)
Pytania osobiste (167)
Pytania oddziałujące i myślenie pytaniami (171)
Podsumowanie części II (181)

Część III. Trochę inne zastosowania stylów komunikacyjnych (185)

Rozdział 9. Zarządzanie konfrontacją (187)
Konfrontacja a zarządzanie konfliktem (187)
Etapy konfrontacji (188)

Rozdział 10. Więź a ekscytująca więź (197)

Rozdział 11. Mity - jeszcze mocniej oddziałujące na nas metafory (203)

Rozdział 12. Wywiad (213)
Krok 1. Burza mózgów (214)
Krok 2. Grupowanie pytań (215)
Krok 3. Strategia wywiadu (216)
Krok 4. Spotkania i zadawanie pytań (216)
Podsumowanie części III (223)

Dodatki (225)
Dodatek A. Moja przygoda z komunikacją (227)
Dodatek B. Rytuały, gry i zabawy - praktyczne korzyści i okazje do ćwiczenia (233)
Łańcuchy (235)
Herald (237)
Szeherezada (239)
Bratnia dusza (241)
Trening improwizacji (242)
Burza mózgów z pytaniami (244)
Dodatek C. Materiały źródłowe (247)
Książki, które szczególnie polecam (247)
Pozostałe materiały, które stanowiły dla mnie inspirację (248)
Strony internetowe, na które możesz zajrzeć (251)
Dodatek D. Formularz osobowy stosowany przez wywiad wojskowy Armii Stanów Zjednoczonych (253)

Cena:    44.90   31.88zł


Komunikacja naprawdę skuteczna Niezawodny sposób dotarcia do klientów, pracowników i znajomychKsiążka informatyczna: Komunikacja naprawdę skuteczna Niezawodny sposób dotarcia do klientów, pracowników i znajomych
Księgarnia informatyczna aton.pl

Tutaj możesz kupić tę książkę w dobrej cenie. Zapraszamy na zakupy do naszej księgarni internetowej.