księgarnia informatyczna aton.pl

Komunikacja biznesowa oczami kierownika projektu

Wydawnictwo Onepress

Cena:    39.00   9.75zł

Komunikacja biznesowa oczami kierownika projektu


Autor: Katarzyna Żbikowska

ISBN: 978-83-246-5584-7

Ilość stron: 232

Data wydania: 03/2013

Oprawa: Miękka

Format: 140x208

Wydawnictwo: Onepress


Żyjemy coraz szybciej, pracujemy na coraz wyższych obrotach, tworzymy i odbieramy coraz więcej informacji. Świat się zmienia. A komunikacja zmienia się wraz z nim.

Stare narzędzia wspomagające wymianę informacji powoli odchodzą do lamusa, a klasyczne sposoby porozumiewania się bezpowrotnie zniknęły już jakiś czas temu. Musimy zmienić nasze przyzwyczajenia, jeśli chcemy dogadać się z innymi.

Niewłaściwa komunikacja wciąż pozostaje jedną z głównych przyczyn niepowodzenia wszelkiego typu projektów. Jeśli chcesz złamać ten trend i realizować powierzone Ci zadania z sukcesem, to dobrze trafiłeś.

W środku znajdziesz odpowiedzi na wiele pytań.

  • Jakie bariery komunikacyjne przeszkadzają w sprawnym porozumiewaniu się z innymi i jak je skutecznie pokonywać?
  • Jak komunikacja wizualna może sprawić, że prezentacje czy spotkania będą skupiały uwagę rozmówców i w pełni ich angażowały?
  • Jak nie utonąć w natłoku e-maili, skoro nikt nie rozlicza nas z liczby wysłanych wiadomości, tylko z efektów działań?
  • Co zajmuje nawet do 90% czasu pracy kierownika projektu i dlaczego wciąż tak nieudolnie wykonujemy tę tajemniczą czynność?
  • Jak tworzyć plany komunikacji, aby były prawdziwie użyteczne, a nie stanowiły jedynie iluzji zarządzania projektem?

Autorka pokaże Ci, jak dzięki świadomemu podejściu do komunikacji stać się skuteczniejszym menedżerem i sprawić, by zrealizowane projekty stały się Twoją najlepszą wizytówką. Jej rady są tym cenniejsze, że pisze o wszystkim z perspektywy osoby, która swoje doświadczenie projektowe zdobyła podczas wielu lat pracy zawodowej.

Spis treści:

Rozdział 1. Skuteczna komunikacja biznesowa (5)

  • Komunikacja się zmieniła (5)
  • Komunikacja wizualna (9)
  • Mówimy innymi językami (19)
  • Inteligencja emocjonalna (32)
  • Brak komunikacji to też komunikat (35)
  • Komunikacja formalna (39)
  • Komunikacja nieformalna (43)
  • Dotrzymywanie obietnic (49)

Rozdział 2. Konflikty komunikacyjne w organizacji (51)

  • Wewnętrzne wojny (51)
  • Niewłaściwa kultura organizacyjna (52)
  • Niewłaściwie zorganizowana struktura wewnętrzna (60)
  • Niewłaściwie ukierunkowane ambicje (67)
  • Trzy poziomy organizacji (70)
  • Każda relacja generuje przepływ informacji (72)

Rozdział 3. Standardy komunikacji (75)

  • Wdrażanie od góry (75)
  • Czas na zmianę przyzwyczajeń (78)
  • Skrzynka narzędziowa (104)

Rozdział 4. Błędy, które popełniamy (117)

  • Inne światy w naszych głowach (117)
  • Zakładanie z góry (127)
  • Nieskuteczna komunikacja (129)

Rozdział 5. Komunikacja w realizowaniu projektów (141)

  • Nie tylko dystrybucja informacji (141)
  • Najważniejsze zadanie kierownika projektu (144)
  • Improwizacja informacyjna (154)
  • PR projektu (156)
  • Portfolio kierownika projektu (164)
  • Relacje z dostawcami (170)

Rozdział 6. Planowanie komunikacji (173)

  • Samo się nie zrobi (173)
  • Wizja projektu i jego cele (175)
  • Kim są interesariusze projektu? (176)
  • Plan komunikacji (185)
  • Aktywna komunikacja (211)

Rozdział 7. Dzielenie się wiedzą to także komunikacja (217)

  • Nieupoważnionym wstęp wzbroniony (217)
  • Blog projektu (219)
  • Dziennik projektowy (222)
  • Baza wiedzy projektowej (225)
  • Wyciąganie wniosków (229)
Cena:    39.00   9.75zł


Komunikacja biznesowa oczami kierownika projektuKsiążka informatyczna: Komunikacja biznesowa oczami kierownika projektu
Księgarnia informatyczna aton.pl

Tutaj możesz kupić tę książkę w dobrej cenie. Zapraszamy na zakupy do naszej księgarni internetowej.