księgarnia informatyczna aton.pl

Kliknij tu! Wykorzystaj neuromarketing w projektowaniu WWW

Wydawnictwo HELION

Cena:    39.00zł

Kliknij tu! Wykorzystaj neuromarketing w projektowaniu WWW


Autor: Susan M. Weinschenk

ISBN: 978-83-246-2746-2

Ilość stron: 160

Data wydania: 11/2010

Oprawa: Miękka

Format: 168x237

Wydawnictwo: HELION


Siła skutecznego kliknięcia

  • Jak wykorzystać psychologię w projektowaniu stron internetowych?
  • Jak zachęcić użytkowników serwisu WWW do zakupów?
  • Jak zwiększyć przewagę nad konkurencją?
Genialny pomysł na książkę — świetnie zrealizowany.
Steve Krug,
autor "Nie każ mi myśleć! O życiowym podejściu do funkcjonalności stron internetowych"

Co sprawia, że ludzie kupują wybrany produkt online? W jakim celu rejestrują się w określonym serwisie? Dlaczego wierzą informacjom zamieszczonym na stronie WWW? Jak przyciągnąć ich uwagę i sprawić, żeby wybrali Twój produkt, zarejestrowali się w Twoim sklepie, zaufali właśnie Twojej firmie?

Stwórz własną, hipnotyzującą stronę internetową! Wykorzystaj wyniki badań nad procesami motywowania i podejmowania decyzji oraz wiadomości z zakresu neurobiologii. Poznaj fascynujące koncepcje z dziedziny neuromarketingu, oparte na elementach psychologii oraz doświadczeniu użytkownika strony internetowej, które pozwolą usprawnić Twój e-biznes.

Dowiedz się, jakie nieświadome motywy kierują zachowaniem ludzi, przekonaj się, jak emocje wpływają na dokonywane przez nich wybory oraz w jaki sposób należy wykorzystywać zasady perswazji, aby zachęcić użytkowników serwisu WWW do podjęcia działań czy dokonania zakupów. Dzięki licznym praktycznym przykładom wyraźnie zwiększysz skuteczność oddziaływania własnej strony internetowej oraz podwyższysz związany z nią współczynnik konwersji (CR).

  • Skuteczna perswazja i nieświadomy umysł w tworzeniu stron internetowych
  • Pragnienie przynależności: potęga reguły społecznego dowodu słuszności
  • Uczucie wdzięczności: wykorzystywanie reguł wzajemności i wzajemnych ustępstw
  • Reguła niedostępności: im mniej czegoś jest, tym mocniej tego pragniemy
  • Klęska urodzaju: paraliżujące działanie zbyt dużego wyboru
  • Rola podobieństwa, atrakcyjnego wyglądu i skojarzeń
  • Ludzie jako zwierzęta stadne: internet społecznościowy dziś i jutro

Poznaj rewolucyjne spojrzenie na projektowanie stron i zdobądź przewagę nad konkurencją.

Rozdziały:

Rozdział 1. Skuteczna perswazja i nieświadomy umysł w tworzeniu stron internetowych (12)
  • Jesteśmy bardzo mądrzy, ponieważ mamy trzy mózgi (14)
  • Co tak naprawdę odróżnia nas od zwierząt? (16)
  • Co się dzieje, kiedy odczuwamy emocje? (18)
  • Dzieje się tam całkiem sporo, choć nawet o tym nie wiemy (19)
  • Zaraz, zaraz, przecież jesteśmy w pełni świadomi tego, co robimy?! (20)
  • Czy ostatnio przyszła Ci do głowy jakaś genialna nieświadoma myśl? (21)
  • Nieświadomość jest mądrzejsza i szybsza niż świadomy umysł (22)
  • Przecież wiemy, co sprawia nam przyjemność, a czego nie lubimy, prawda? (24)
  • Co przekonuje nas do działania - na stronie internetowej? (24)
Rozdział 2. Pragnienie przynależności: potęga reguły społecznego dowodu słuszności (26)
  • (Niezupełnie prawdziwa) tragedia Kitty Genovese (28)
  • Efekt widza a pomoc online (30)
  • Dlaczego słuchamy opinii obcych ludzi (30)
  • Najnowsze badania nad wpływem rekomendacji produktów i usług (33)
Rozdział 3. Uczucie wdzięczności: jak wykorzystywać reguły wzajemności i wzajemnych ustępstw (40)
  • Poczucie obowiązku (42)
  • Wszystko ma swoje granice? (42)
  • Obdarowywanie obcych ludzi: kartki świąteczne i napój za piątaka (43)
  • Kiedy odmowa staje się darem (44)
  • Wzajemne ustępstwo bywa przyczyną zaangażowania (45)
  • Rozdawnictwo na stronie internetowej (46)
  • Udostępnianie informacji za darmo (48)
  • Nagradzanie a odwzajemnianie (49)
  • W prośbie o odwzajemnienie się nie ma niczego złego (50)
Rozdział 4. Reguła niedostępności: im mniej czegoś jest, tym mocniej tego pragniemy (54)
  • Które ciasteczka są najsmaczniejsze? (56)
  • Zostały jeszcze tylko dwie sztuki w tym rozmiarze! (57)
  • Oferta ważna do końca miesiąca (58)
  • Dowiedzą się o tym tylko wybrani (59)
  • Skoro coś jest drogie, musi być dobre (60)
  • Niestety, tego nie można dostać (61)
Rozdział 5. Klęska urodzaju: za duży wybór paraliżuje nas (i w efekcie nie wybieramy niczego) (62)
  • Zdradziecki róg obfitości (64)
  • Te rajstopy są bardziej miękkie (65)
  • Jak zniszczyć swój związek (66)
  • Podglądanie pracy mózgu (68)
  • Do dostania od ręki (69)
  • Jak rozmawiać z najstarszym mózgiem (70)
  • Pierwszy jest najlepszy: efekt kolejności (71)
Rozdział 6. Liczysz się tylko Ty: przemawianie do egocentrycznego umysłu nieświadomego (74)
  • Zagrożenie, seks i pożywienie (76)
  • Nie wolno nudzić (80)
Rozdział 7. Zaangażowanie: chcemy wierzyć, że jesteśmy konsekwentni (84)
  • Jeden mały kroczek... (87)
  • Czy zgadzasz się umieścić na trawniku przed swoim domem duży, obskurny billboard? (87)
  • Waga złożenia podpisu (90)
  • Najpierw iPod, potem Mac... (91)
  • Sytuacje najgłębszego zaangażowania (92)
  • Od litra wody do wsparcia finansowego (93)
  • Kiedy ankieta przestaje być zwyczajną ankietą (95)
  • Kiedy recenzja przestaje być zwyczajną recenzją (95)
Rozdział 8. Rola podobieństwa, atrakcyjnego wyglądu i skojarzeń: chcemy być tacy sami (98)
  • Ucieczka, jedzenie czy seks? (100)
  • Podobne jest lepsze (101)
  • Głosować na tego, który ma najładniejsze zęby? (101)
  • Matematyczny wzór na atrakcyjny wygląd (102)
  • Polowanie na celebrytę (105)
  • Tacy sami (106)
  • Nie tylko zdjęcia (108)
Rozdział 9. Lęk przed stratą przesłania widoki na zysk (110)
  • Czy to wąż? (113)
  • Lęk przed niebieskim kwadratem (114)
  • Nieświadomość jest mądrzejsza, niż nam się zdaje (115)
  • Czego się boimy? (118)
  • Lęk przed stratą tego, co prawie mamy (118)
  • Nie lubimy odejmować (119)
  • W 90 procentach korzystne czy w 10 procentach szkodliwe? (120)
  • Lęk przed utratą prywatności (120)
  • Lęk przed utratą bezpieczeństwa (121)
Rozdział 10. Obrazy i opowieści jako najlepsze środki dotarcia do nieświadomego umysłu (122)
  • Co to jest narracja? (124)
  • Każdy z nas jest narratorem (124)
  • Mózg automatycznie porcjuje informacje (125)
  • Współodczuwanie (126)
  • Jeden obraz jest wart tysiąca słów (127)
  • Wszystko sprowadza się do obrazów (127)
  • Wszystko razem wzięte (128)
Rozdział 11. Jesteśmy zwierzętami społecznymi: przyszłość internetu ma charakter społecznościowy (132)
  • W pułapce krótkowzroczności (134)
  • Od prasy drukarskiej do facebook.com (134)
  • Prawdziwa przyczyna powstania internetu (135)
  • Komunikacja masowa na skalę międzynarodową (140)
  • Masowa perswazja na skalę międzynarodową (143)
  • Działanie perswazją online (144)
  • Kolejny przełom (144)

  • Dodatek (146)
  • Skorowidz (152)
Cena:    39.00zł


Kliknij tu! Wykorzystaj neuromarketing w projektowaniu WWWKsiążka informatyczna: Kliknij tu! Wykorzystaj neuromarketing w projektowaniu WWW
Księgarnia informatyczna aton.pl

Tutaj możesz kupić tę książkę w dobrej cenie. Zapraszamy na zakupy do naszej księgarni internetowej.