księgarnia informatyczna aton.pl

JavaScript Aplikacje dla Windows 8

Wydawnictwo HELION

Cena:    77.00   56.21zł

JavaScript Aplikacje dla Windows 8


Autor: Chris Sells, Brandon Satrom, Don Box

ISBN: 978-83-246-7564-7

Ilość stron: 456

Data wydania: 03/2014

Format: 168x237

Wydawnictwo: HELION


Rozwijaj i sprzedawaj aplikacje dla Windows 8!

Czy pamiętasz czasy, kiedy użytkownicy blokowali JavaScript w przeglądarkach? Być może trudno w to uwierzyć, ale jeszcze całkiem niedawno nikt nie wierzył, że JavaScript osiągnie jakikolwiek sukces na rynku. Współczesne atrakcyjne, interaktywne i pełne możliwości strony WWW nie mogłyby bez tego języka istnieć. Znajduje on zastosowanie również w wielu innych miejscach - czasami wręcz zaskakujących. Dowiedz się, jak wykorzystać go do tworzenia aplikacji dla Windows 8!

W trakcie lektury tej książki nauczysz się używać kontrolek, tworzyć zaawansowane układy oraz korzystać z materiałów multimedialnych. Ponadto dowiesz się, jak komunikować się z siecią, integrować z powłoką oraz wykorzystywać interfejs dotykowy i natywny kod. Na koniec zobaczysz, jak poświęcony programowaniu czas sprawnie przekuć na sukces finansowy.

Przygotujesz aplikację do publikacji i udostępnisz ją w Sklepie Windows oraz poznasz zasady publikowania reklam. Ta książka jest niezastąpionym źródłem informacji dla wszystkich programistów chcących tworzyć pomocne aplikacje w języku JavaScript. Twój sukces jest w Twoich rękach!

Dzięki tej książce:

  • poznasz podstawy języka JavaScript i sposób wykorzystania go w systemie Windows 8
  • zbudujesz intuicyjny interfejs użytkownika
  • uzyskasz dane geolokalizacyjne z systemu
  • opublikujesz Twoją aplikację w Sklepie Windows

Wykorzystaj potencjał JavaScript w Windows 8.

Spis treści:

1. Witaj, Windows 8! (27)

  • Twoja pierwsza aplikacja ze Sklepu Windows (28)
  • Pierwsze kroki z Visual Studio 2012 (31)
  • Kontrolki, bindowanie i stylowanie w Blend (38)
  • Nawigacja (43)
  • Obsługa sieci w WinJS i WinRT (48)
  • Szablon Aplikacja podziału (51)
  • Reszta (54)
  • Gdzie jesteśmy? (55)

2. Bindowanie i kontrolki (57)

  • Bindowanie (57)
    • Bindowanie obiektów (58)
  • Inicjalizatory (64)
  • Listy bindowania (65)
  • Sortowanie i filtrowanie (67)
  • Grupowanie (69)
  • Szablony (70)
  • Kontrolki (73)
    • Elementy HTML (73)
    • Kontrolki WinRT (74)
    • Kontrolki WinJS (75)
    • Kontrolki niestandardowe (78)
  • Gdzie jesteśmy? (83)

3. Układ (85)

  • Układy: poskromienie macierzy urządzenia (85)
    • Windows 8: wybór konsumenta bez tyranii urządzeń (86)
    • Układ w Windows 8 (86)
    • Praca z rozmiarami ekranów (88)
    • Orientacja (95)
    • Stany widoku (97)
  • Wykorzystywanie możliwości układania elementów w CSS3 (99)
    • Specyfikacja układu siatkowego CSS (100)
    • Układy adaptacyjne dla zawartości aplikacji (103)
  • Tworzenie interfejsów adaptacyjnych z CSS i WinJS (103)
    • Wykorzystanie Flexboksa w interfejsach adaptacyjnych (103)
    • Zastosowanie układu wielokolumnowego w interfejsach adaptacyjnych (105)
    • Tworzenie adaptacyjnych kolekcji za pomocą ListView (108)
    • Reagowanie w JavaScripcie na zmiany układu (110)
  • Gdzie jesteśmy? (113)

4. Typografia (115)

  • Typografia w aplikacjach ze Sklepu Windows (115)
    • Segoe UI (116)
    • Cambria (117)
    • Calibri (117)
    • Czcionki web w CSS3 (119)
    • Wykorzystanie CSS do dostosowania typografii (122)
  • Praca z ikonografią (126)
  • Wykorzystanie czcionek ikon w aplikacji ze Sklepu Windows i manipulacja tymi czcionkami (133)
  • Gdzie jesteśmy? (138)

5. Media (139)

  • Praca z audio i wideo (139)
  • Pierwsze kroki z mediami w Windows 8 (140)
  • Kontrolowanie wyglądu mediów i tworzenie niestandardowych kontrolek (142)
  • Dodawanie napisów do filmu (145)
  • Dodawanie efektów wizualnych (148)
  • Praca z dźwiękiem w aplikacjach ze Sklepu Windows (151)
    • Tworzenie dźwięku w tle (151)
  • Praca z bibliotekami mediów użytkownika przy użyciu kontrolek wybierania plików (154)
    • Wybór wielu plików (158)
  • Inne typy wybierania plików (160)
  • Praca z uchwyconymi mediami (162)
  • Dodanie obsługi dla Play To (165)
  • Gdzie jesteśmy? (168)

6. Rysowanie i animacja (169)

    • Wprowadzenie do SVG (169)
    • Wprowadzenie do Canvas (173)
    • Wybór pomiędzy Canvas i SVG (177)
  • Manipulacja pikselami (178)
    • Manipulacja pikselami za pomocą Canvas (178)
    • Manipulacja pikselami za pomocą Windows.Graphics.Imaging (180)
  • Animacje w aplikacjach ze Sklepu Windows (183)
    • Szybka i płynna animacja w aplikacjach ze Sklepu Windows (183)
    • Transformacja i animacja przy użyciu CSS (184)
    • Praca z biblioteką WinJS Animation (187)
  • Gdzie jesteśmy? (190)

7. Stan aplikacji (191)

  • Ustawienia (191)
    • Panel ustawień (193)
  • Cykl życia (201)
    • Metody pomocnicze dla zdarzeń cyklu życia WinJS (203)
    • Sesje (203)
    • Debugowanie sesji (206)
    • Funkcje pomocnicze WinJS dla sesji (209)
  • Pliki (211)
    • Funkcje pomocnicze WinJS dla plików (213)
  • Biblioteki (214)
    • Aktywacja plików (216)
    • Okna wybierania plików (217)
  • Gdzie jesteśmy? (221)

8. Operacje sieciowe (223)

  • Możliwości sieciowe (223)
  • Sieć mobilna (224)
  • Obiekt XMLHttpRequest (227)
    • Analiza wyników XML (228)
    • Postęp i błędy pobierania (228)
    • Analiza wyników JSON (229)
  • Syndykacja (231)
  • Transfer danych w tle (232)
  • Treści WWW (236)
    • Treść HTML (237)
    • Hosting elementów iframe (237)
    • Kontekst WWW (239)
  • Gdzie jesteśmy? (242)

9. Kontrakty powłoki (243)

  • Powłoka Windows 8 (243)
  • Kontrakty (244)
  • Kontrakt wyszukiwania (246)
    • Implementacja wyszukiwania (246)
    • Sugestie wyszukiwania (251)
    • Kontrakty udostępniania (252)
    • Udział docelowy (255)
    • Wgląd w udostępnione dane (261)
    • Raportowanie postępu udostępniania (265)
  • Kontrakt kontaktów (265)
    • Selektor kontaktów (265)
    • Dostawcy kontaktów (267)
  • Debugowanie dostawcy kontaktów (272)
  • Gdzie jesteśmy? (273)

10. Integracja z powłoką (275)

  • Dynamiczne kafelki (275)
    • Kafelek Twojej aplikacji (276)
    • Aktualizacje kafelka (276)
    • Aktualizacje małych i dużych kafelków (279)
    • Obrazy kafelka (280)
    • Odwracanie kafelka (281)
    • Zaplanowane aktualizacje kafelka (282)
    • Kafelki dodatkowe (283)
  • Znaczki (286)
  • Zadania w tle (288)
    • Wyzwalanie zadania w tle (288)
    • Tworzenie zadania w tle (290)
    • Aplikacje ekranu blokowania (291)
    • Zapobieganie duplikacji zadań (293)
  • Powiadomienia w pasku przewijania (294)
    • Aktywacja aplikacji za pomocą powiadomienia (296)
    • Zaplanowane powiadomienia (297)
  • Gdzie jesteśmy? (297)

11. Interakcja z urządzeniem (299)

  • Wprowadzenie do dotyku (299)
    • Przyjazne w dotyku kontrolki HTML (300)
    • Przyjazne w dotyku kontrolki WinJS (302)
    • Tworzenie przyjaznych w dotyku aplikacji z brzegami ekranu (303)
    • Tworzenie przyjaznych w dotyku interakcji za pomocą kontrolki SemanticZoom (305)
    • Interakcje za pomocą myszy i klawiatury (310)
  • Wykorzystanie możliwości urządzenia (310)
    • Deklarowanie możliwości urządzenia (311)
    • Praca z urządzeniami rejestrującymi (311)
    • Dodawanie możliwości drukowania (313)
  • Praca z danymi lokalizacyjnymi (316)
    • Użycie obiektu Geolocator (316)
    • Obserwacja zmian położenia (318)
    • Użycie danych lokalizacyjnych z mapami Bing Maps (319)
    • Symulowanie informacji o lokalizacji (320)
  • Praca z czujnikami (320)
    • Praca z czujnikiem oświetlenia (323)
    • Praca z przyspieszeniomierzem (324)
    • Praca z kompasem (325)
    • Praca z prostym czujnikiem położenia (327)
    • Praca z innymi czujnikami (328)
  • Gdzie jesteśmy? (328)

12. Natywne rozszerzenia kodu (329)

  • Wiele języków, jedna aplikacja (329)
  • Pierwsze kroki (331)
  • WinRT i środowisko JavaScript (334)
  • Klasy WinRT (335)
    • Klasy i metody (336)
    • Metody i wyjątki (338)
    • Klasy i właściwości (340)
  • Obiekty WinRT (341)
    • Obiekty i uchwyty (342)
  • Typy WinRT w środowiskach C++/CX i JavaScript (343)
    • Ciągi znaków (347)
    • Tabele (349)
    • Typy wartości WinRT (350)
  • Delegaty i funkcje (351)
    • Funkcje lambda C++11 (352)
    • Tworzenie delegatów WinRT z funkcji lambda C++11 (354)
  • Zdarzenia (355)
  • Współbieżność i asynchroniczność (357)
  • Gdzie jesteśmy? (363)

13. Zarabianie pieniędzy (365)

  • Przygotowanie aplikacji do przesłania (365)
    • Utworzenie konta programisty (366)
    • Rezerwacja nazwy aplikacji (366)
    • Przygotowanie aplikacji do lokalnych testów (368)
    • Uruchomienie zestawu Windows App Certification Kit (WACK) (370)
  • Przesyłanie aplikacji do Sklepu Windows (373)
    • Zakończenie procesu przesyłania aplikacji do Sklepu Windows (373)
    • Oczekiwanie na certyfikację (380)
    • Obsługa odrzucenia aplikacji (381)
    • Przesyłanie aktualizacji (382)
  • Umieszczanie reklam (382)
    • Zasady dotyczące umieszczania reklam w aplikacjach Windows 8 (383)
    • Korzystanie z pakietu Windows 8 Ads SDK (384)
    • Zastosowanie mediów w reklamach (384)
    • Umieszczanie reklam tekstowych (387)
  • Implementacja okresu próbnego aplikacji (389)
    • Wprowadzenie do Sklepu Windows i symulatora (389)
    • Symulowanie i testowanie okresu próbnego (391)
  • Oferty w aplikacji (393)
    • Implementacja funkcjonalności oferty w aplikacji (393)
    • Definiowanie ofert w procesie przesyłania aplikacji do Sklepu Windows (397)
  • Projektowanie komercyjnych aplikacji (398)
  • Sprzedaż aplikacji i zarządzanie nią (398)
    • Śledzenie aplikacji na pulpicie Sklepu Windows (398)
    • Eksponowanie aplikacji w Sklepie Windows (399)
    • Odbiór zapłaty (400)
  • Gdzie jesteśmy? (401)

A. JavaScript dla programistów pracujących w językach z rodziny C (403)

  • Witaj, świecie (403)
    • Separacja potrzeb (404)
    • Wykorzystanie identyfikatora id jako obiektu (405)
    • Aktywacja WinJS (406)
  • Wartości i typy (407)
  • Operatory (408)
  • Obiekty (409)
  • Daty (410)
  • Wyrażenia regularne (410)
  • Tablice (411)
  • Prototypy obiektów (klasy) (412)
    • Konstruktory (413)
    • Prototypy (413)
    • Dziedziczenie prototypów (415)
    • Właściwości i metody statyczne (416)
    • Definiowanie klas za pomocą WinJS (416)
  • Funkcje (417)
    • Argumenty funkcji (418)
    • Call i Bind (419)
    • Domknięcia (420)
  • Dane wyjściowe debugowania (421)
  • Ustalanie zasięgu (421)
    • Wynoszenie (422)
    • Moduły (422)
    • Przestrzenie nazw (423)
    • Przestrzenie nazw WinJS (423)
  • Tryb standardów - strict (423)
  • Serializacja (425)

B. Rzut oka na style i prezentację (427)

    • Czym jest HTML? (428)
  • Wykorzystanie CSS do zdefiniowania wyglądu strony (432)
    • Czym jest CSS? (433)
    • Gdzie należy definiować style CSS (441)
    • Kaskadowość reguł CSS (442)
  • CSS w aplikacjach ze Sklepu Windows (444)
    • Nadpisywanie domyślnych stylów aplikacji ze Sklepu Windows (446)
Cena:    77.00   56.21zł


JavaScript Aplikacje dla Windows 8Książka informatyczna: JavaScript Aplikacje dla Windows 8
Księgarnia informatyczna aton.pl

Tutaj możesz kupić tę książkę w dobrej cenie. Zapraszamy na zakupy do naszej księgarni internetowej.