|
|||
Jak sprzedawać, gdy nikt nie kupuje I jak sprzedawać więcej, kiedy już zacznąWydawnictwo OnepressCena: Autor: Dave Lakhani ISBN: 978-83-246-7106-9 Ilość stron: 240 Data wydania: 03/2014 Format: 140x208 Wydawnictwo: Onepress Zyski z kryzysu Wskaźniki rynkowe lecą w dół, ekonomiści wieszczą kolejne klęski, klienci zaciskają pasa i każdy grosz oglądają dziesięć razy, zanim go wydadzą. Jednak czy to, że gospodarka popadła w stagnację, oznacza, że ludzie przestali kupować? Oczywiście, że nie! Po prostu dotychczasowy model oferowania im towarów i usług, szyty na miarę lat tłustych, okazał się nieefektywny w trudnej sytuacji rynkowej w dobie internetu. Klienci mają dziś szybki dostęp do informacji, żądają natychmiastowej satysfakcji, a ich oczekiwania są coraz większe. Musisz zrozumieć ich potrzeby, zanim przedstawisz swoje produkty lub usługi. Musisz zacząć korzystać z narzędzi, które pomogą Ci zbudować więź z klientami, poszerzyć sieć kontaktów i stworzyć przekonujący komunikat, który dotrze do konsumentów. Czasy kryzysu to okazja dla tych sprzedawców, którzy umieją myśleć kreatywnie. Lakhani daje Ci narzędzia i wiedzę potrzebne do tego, żebyś odzyskał pewność siebie, stworzył cenne sojusze, znalazł wspaniałych klientów i osiągnął niewiarygodne zyski. Nie ma znaczenia, czy pracujesz w handlu detalicznym, sprzedajesz swoje rozwiązania innym firmom, handlujesz nieruchomościami, oferujesz usługi, czy prowadzisz firmę. Informacje, które znajdziesz w tej książce, pomogą Ci natychmiast zwiększyć sprzedaż, odnieść większy sukces i wykorzystać możliwości, jakie daje nowa sytuacja na rynku. Pamiętaj - kryzys się kiedyś skończy, a ci, którzy wyjdą z niego obronną ręką, będą pierwsi w kolejce po wielkie zyski w czasie prosperity! Jesteś gotów zarabiać w kryzysie? Spis treści: Rozdział 0. Na początek: Jak zacząć sprzedawać więcej już dziś? (13) POGROMCA KRYZYSU: WYWIAD ZE SCOTTEM MARKEREM (39) Rozdział 2. Bądź widoczny: Musisz być widoczny, żeby sprzedawać (43) POGROMCA KRYZYSU: WYWIAD Z TODDEM CARLSONEM (103) Rozdział 7. Zarabiaj: Jak zwiększyć zyski z każdej sprzedaży? (119) Książka informatyczna: Jak sprzedawać, gdy nikt nie kupuje I jak sprzedawać więcej, kiedy już zaczną |
|||
Księgarnia informatyczna aton.pl Tutaj możesz kupić tę książkę w dobrej cenie. Zapraszamy na zakupy do naszej księgarni internetowej. |