księgarnia informatyczna aton.pl

Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting

Wydawnictwo Onepress

Cena:    34.90   24.78zł

Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting


Autor: Artur Jabłoński

ISBN: 978-83-283-2461-9

Ilość stron: 168

Data wydania: 11/2017

Oprawa: Miękka

Format: 140x208

Wydawnictwo: Onepress


Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej.

Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują.

Dowiesz się z niej:
• Jak ludzie przyswajają teksty, także reklamowe i w internecie
• Że forma bywa często ważniejsza od treści (naprawdę!)
• Jak pisać skutecznie i przystępnie dla odbiorcy
• Jakie są konkretne rozwiązania, schematy i gotowe do wdrożenia przykłady efektywnych tekstów reklamowych

Artur Jabłoński — konsultant ds. e-marketingu i szkoleniowiec. Prowadzi szkolenia, doradza i realizuje kampanie dla firm i instytucji różnego typu, od korporacji przez MŚP po instytucje kultury czy urzędy. Pracował m.in. dla: TVN, naTemat, Otomoto, Otodom, Allegro, SKANSKA, NEUCA, Sphinx, Województwa Pomorskiego i Województwa Kujawsko-Pomorskiego, Instytutu Matki i Dziecka. Na sali szkoleniowej spędził już ponad 2000 godzin, edukując przedsiębiorców i marketerów w zakresie content marketingu i reklamy w mediach społecznościowych.

Cena:    34.90   24.78zł


Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & WebwritingKsiążka informatyczna: Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting
Księgarnia informatyczna aton.pl

Tutaj możesz kupić tę książkę w dobrej cenie. Zapraszamy na zakupy do naszej księgarni internetowej.