|
|||
Inwestorski marketing - mix Instrumenty sygnalizacji w komunikacji z inwestoramiWydawnictwo C.H. BECKCena: Autor: Katarzyna Mamcarz ISBN: 978-83-255-4203-0 Ilość stron: 320 Data wydania: 11/2012 Format: 16.5x23.8cm Wydawnictwo: C.H. BECK Inwestorski marketing-mix to pewna filozofia innego sposobu spojrzenia na spółkę i inwestorów na rynku kapitałowym. Instrumenty sygnalizacji to działania zarządu podejmowane w różnych obszarach finansów spółki, z którymi nieodłącznie wiążą się nowe informacje przekazywane uczestnikom rynku akcji. Głównym celem książki jest ocena i porównanie skuteczności stosowania czterech instrumentów sygnalizacji: Do najważniejszych zalet publikacji należą: Książka Katarzyny Mamcarz jest z całą pewnością pozycją przydatną dla inwestorów, spółek, a także szerzej – dla całej społeczności finansowej. Podjęty temat zaprezentowano w sposób adekwatny, a skomplikowana tematyka rynku finansowego została przedstawiona w relatywnie przystępny sposób, co powinno sprzyjać rozszerzeniu kręgu czytelników. Książka informatyczna: Inwestorski marketing - mix Instrumenty sygnalizacji w komunikacji z inwestorami |
|||
Księgarnia informatyczna aton.pl Tutaj możesz kupić tę książkę w dobrej cenie. Zapraszamy na zakupy do naszej księgarni internetowej. |