|
|||
Internet jako źródło informacji w decyzjach nabywczych konsumentaWydawnictwo C.H. BECKCena: Autor: Joanna Kos-Łabędowicz ISBN: 978-83-255-6917-4 Ilość stron: 192 Data wydania: 03/2015 Oprawa: Miękka Format: 16.5x24.0cm Wydawnictwo: C.H. BECK Książka przedstawia syntetyczny przegląd teorii zachowań konsumenta w procesie podejmowania decyzji nabywczych związanych z korzystaniem z Internetu. Autorka proponuje klasyfikację internetowych źródeł informacji o produktach i usługach oraz formułuje zalecenia dla podmiotów tworzących elektroniczny przekaz marketingowy. Tematyka książki jest bardzo aktualna i interesująca zarówno z punktu widzenia teoretycznego, jak i utylitarnego. Zmiany zachodzące w zachowaniach nabywczych konsumentów są uwarunkowane między innymi pojawieniem się nowych źródeł informacji, do których można zaliczyć źródła internetowe. Recenzowana monografia dr Joanny Kos-Łabędowicz wychodzi naprzeciw tym praktycznym i teoretycznym potrzebom. Spis treści: Rozdział 1. Proces podejmowania decyzji nabywczych 9 Rozdział 2. Uwarunkowania decyzji nabywczych konsumenta 31 Rozdział 3. Podstawy informacyjne decyzji nabywczych konsumenta. 49 Rozdział 4. Informacje dostępne w Internecie 69 Rozdział 5. Komercyjne źródła informacji w Internecie – rodzaje, cechy, zalety i wady 87 Rozdział 6. Niekomercyjne źródła informacji w Internecie – rodzaje, cechy, zalety i wady 101 Rozdział 7. Proces zakupu wybranych dóbr konsumpcyjnych – studium przypadku 119 Rozdział 8. Internetowe źródła informacji – wykorzystanie, problemy i możliwość dalszego rozwoju 137 Zakończenie 157 Książka informatyczna: Internet jako źródło informacji w decyzjach nabywczych konsumenta |
|||
Księgarnia informatyczna aton.pl Tutaj możesz kupić tę książkę w dobrej cenie. Zapraszamy na zakupy do naszej księgarni internetowej. |