księgarnia informatyczna aton.pl

Harvard Business Review Zarządzanie wiedzą

Wydawnictwo Onepress

Cena:    69.00zł

Harvard Business Review Zarządzanie wiedzą

Autor: Harvard Business School Press

ISBN: 83-7361-931-3

Ilość stron: 248

Data wydania: 06/2006

Twarda oprawa

Informacja we współczesnym świecie jest najcenniejszym towarem i źródłem przewagi nad konkurencją. Z tego właśnie powodu zarządzanie nią - sposób, w jaki firmy pozyskują, przekazują i wykorzystują pozostające w ich dyspozycji zasoby intelektualne - stało się niezwykle istotne.

Wykorzystanie dostępnych zasobów informacyjnych w procesie zarządzania może znacząco wpłynąć na jego efektywność. Sprawnie zarządzana organizacja może "uczyć się" sama, wykorzystując doświadczenia pracowników i sygnały z zewnątrz. Prawidłowo sterowany proces twórczy spowoduje szybkie wdrażanie nowych projektów, a odpowiednie kierowanie kreatywnymi ludźmi pozwoli na maksymalne wykorzystanie ich potencjału intelektualnego.

Niniejsza książka jest zbiorem artykułów poświęconych metodom zarządzania wiedzą. Ukazały się one w Harvard Business Review -- cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie.

Autorami artykułów są uznani fachowcy z dziedziny zarządzania. W swoich artykułach opisują oni zasady rozwiązywania problemów w organizacjach, definiowania nowych sposobów myślenia, wyciągania wniosków z własnych doświadczeń i zarządzania potencjałem intelektualnym pracowników.

  • Zarządzanie organizacją opartą na wiedzy
  • Wykorzystywanie doświadczenia pracowników
  • Zarządzanie procesem twórczym
  • Proces uczenia się organizacji
  • Wdrażanie innowacji w firmie
  • Rozwijanie potencjału intelektualnego

Rozdziały:

Nadchodzi nowa organizacja (7)
PETER F. DRUCKER

Organizacja oparta na wiedzy (29)
IKUJIRO NONAKA

Budowanie organizacji uczącej się (57)
DAVID A. GARVIN

Naucz mądrych ludzi, jak się uczyć (95)
CHRIS ARGYRIS

Postaraj się, by w Twojej firmie wykorzystywano obie półkule (127)
DOROTHY LEONARD I SUSAAN STRAUS

Co zrobić, by Twoja firma wyciągała wnioski z własnych doświadczeń? (159)
ART KLEINER I GEORGE ROTH

Badania, które zmieniają organizację (179)
JOHN SEELY BROWN

Zarządzanie potencjałem intelektualnym - co zrobić, by wykrzesać jak najwięcej z najlepszych ludzi? (209)
JAMES BRIAN QUINN, PHILIP ANDERSON I SYDNEY FINKELSTEIN

Cena:    69.00zł


Harvard Business Review Zarządzanie wiedząKsiążka informatyczna: Harvard Business Review Zarządzanie wiedzą
Księgarnia informatyczna aton.pl

Tutaj możesz kupić tę książkę w dobrej cenie. Zapraszamy na zakupy do naszej księgarni internetowej.