księgarnia informatyczna aton.pl

Harvard Business Review Podejmowanie właściwych decyzji

Wydawnictwo Onepress

Cena:    69.00zł

Harvard Business Review Podejmowanie właściwych decyzji

Autor: Harvard Business School Press

ISBN: 978-83-246-1243-7

Ilość stron: 224

Data wydania: 03/2008

Twrda oprawa

Właściwe decyzje prowadzą menedżerów na sam szczyt, a błędne mogą przyczynić się do załamania ich kariery. To oczywisty fakt, nad którym jednak w sytuacjach kryzysowych nie zawsze jest czas się zastanowić.

Menedżerowie odnoszący największe sukcesy wiedzą znakomicie, że własne doświadczenie, intuicja czy analiza danych statystycznych to za mało. Ważne jest również czerpanie z doświadczeń innych biznesmenów. Ludzi, którzy zmagali się z podobnymi wyborami, a więc znają zagadnienie od podszewki i mogą udzielić bezcennych rad. Do grona tego należą właśnie specjaliści skupieni wokół Harvard Business School Press.

Wśród autorów świetnych artykułów znaleźli się między innymi Jeffrey Pfeffer, Robert Sutton, Ram Charan, Thomas Davenport i John Hammond. Skorzystaj z ich bogatej wiedzy i dowiedz się, jakie czynniki przeszkadzają w podejmowaniu świadomych decyzji.

Przeczytasz również, jakie konsekwencje może mieć brak umiejętności korzystania ze zdobytych informacji oraz dzielenia się nimi. W książce omówiono także zagadnienie strategicznego planowania i jego wpływu na podejmowanie dynamicznych decyzji oraz psychologię procesu decyzyjnego. Warto wiedzieć wcześniej.

  • Wartość suchych faktów i statystyk.
  • Znaczenie logiki i dowodów w zarządzaniu.
  • Waga emocji, przeczuć i zdrowego rozsądku.
  • Eliminacja przeszkód w otwartym dialogu.
  • Diagnostyka decyzji i pokonywanie blokad.
  • Stawianie na właściwych ludzi i odpowiednie technologie.

Rozdziały:

Kto podejmuje decyzje? (7)
PAUL ROGERS I MARCIA BLENKO

    Zarządzanie oparte na faktach (35)
    JEFFREY PFEFFER I ROBERT I. SUTTON

      Przestań planować, zacznij podejmować decyzje (71)
      MICHAEL C. MANKINS I RICHARD STEELE

        Świadome decyzje (95)
        MAX H. BAZERMAN I DOLLY CHUGH

          Konkurencja oparta na analizie danych (117)
          THOMAS H. DAVENPORT

            Decyzje a przeczucia (145)
            GARDINER MORSE

              Wykorzenianie kultury braku decyzyjności (167)
              RAM CHARAN

                Myślowe pułapki, które prowadzą do złych decyzji (191)
                JOHN S. HAMMOND, RALPH L. KEENEY I HOWARD RAIFFA

                Cena:    69.00zł


                Harvard Business Review Podejmowanie właściwych decyzjiKsiążka informatyczna: Harvard Business Review Podejmowanie właściwych decyzji
                Księgarnia informatyczna aton.pl

                Tutaj możesz kupić tę książkę w dobrej cenie. Zapraszamy na zakupy do naszej księgarni internetowej.