|
|||
Gry komputerowe jako przedmiot prawa autorskiegoWydawnictwo Wolters KluwerCena: Autor: Ireneusz Matusiak ISBN: 978-83-264-4282-7 Ilość stron: 336 Data wydania: 07/2013 Oprawa: Twarda Format: 125 x 176 mm Wydawnictwo: Wolters Kluwer Gry komputerowe stanowią fenomen technicznego, kulturowego i artystycznego rozwoju społeczeństwa informacyjnego, łączący w sobie elementy literatury, filmu, muzyki i sztuki plastycznej. Ich status prawny wciąż jednak nie jest precyzyjnie określony i budzi wiele wątpliwości. W książce omówiono m.in. takie zagadnienia jak: Walorem opracowania jest jego interdyscyplinarność, odwołania do innych systemów prawnych oraz przedstawienie najnowszego orzecznictwa sądów krajowych i zagranicznych dotyczącego omawianej tematyki. Adresaci: Praca zawiera wiele cennych wskazówek, które mogą być wykorzystane przez osoby wykonujące zawody prawnicze - w tym sędziów, radców prawnych i adwokatów; pomocna będzie również dla twórców i producentów gier komputerowych oraz dla graczy, zwłaszcza w kwestiach związanych z ich twórczą działalnością w grach typu MMORPG. Książka informatyczna: Gry komputerowe jako przedmiot prawa autorskiego |
|||
Księgarnia informatyczna aton.pl Tutaj możesz kupić tę książkę w dobrej cenie. Zapraszamy na zakupy do naszej księgarni internetowej. |