|
|||
Godzina dziennie z Facebook marketingiemWydawnictwo HELIONCena: 69.00zł Autor: Chris Treadaway, Mari Smith ISBN: 978-83-246-2873-5 Ilość stron: 320 Data wydania: 12/2010 Oprawa: Miękka Format: 180x235 Wydawnictwo: HELION Zaprzęgnij Facebooka do skutecznego promowania Twojej firmy!
Posiadający już ponad 500 milionów użytkowników największy serwis społecznościowy świata — Facebook — wyrósł także na potężną platformę marketingową. Pragnące kontaktu i interakcji z klientem firmy szybko dostrzegły w nim obiecującą alternatywę dla tradycyjnych spotów radiowych i telewizyjnych czy reklam prasowych, które już dawno przestały się sprawdzać. Tym samym również utarta strategia nachalnego zachwalania i "wciskania" produktów musiała odejść do lamusa. Wobec tego przenoszące się do nowego medium koncerny zaczęły uczyć się innego, skutecznego sposobu komunikowania się z konsumentami. W końcu Facebook nie jest czarodziejską różdżką, za dotknięciem której popularność i obroty firmy rosną same z siebie. Choć oferuje ogromne możliwości promocyjne, nie zrobi niczego za Ciebie, nie zastąpi Twojej kreatywności, a już na pewno sam nie porozmawia z Twoim klientem i nie zdobędzie tysiąca wiernych fanów. Nieodpowiedni sposób prowadzenia firmowego konta na Facebooku może za to przynieść efekty całkowicie odwrotne do zamierzonych... Choć zdajesz sobie sprawę z tego, jaki potencjał marketingowy drzemie w tak nośnym medium społecznościowym, zanim zaczniesz prowadzić w nim kampanię, lepiej upewnij się, że zrobisz to dobrze! Ta niezwykła książka przeprowadzi Cię od początku do końca przez cały proces tworzenia, wdrażania i analizowania rezultatów udanej kampanii marketingowej na Facebooku. Dowiesz się więcej na temat zjawiska mediów społecznościowych, zrozumiesz, skąd bierze się ich siła i jaką mają przed sobą przyszłość. Odkryjesz, jak opracować efektywną strategię działania na Facebooku i wykorzystać wszystkie oferowane przez niego możliwości, takie jak wydarzenia, aplikacje, reklamy CPC, statystyki czy Facebook Connect. Nauczysz się od podstaw planować i przygotowywać kampanię marketingową oraz inicjować oficjalną obecność promowanej przez Ciebie firmy w przestrzeni tego medium. Zobaczysz, jak wykorzystywać dostępne formy reklamowania się, oraz okiełznasz możliwości, jakie daje tworzenie własnych aplikacji. Zagłębisz się także w systemy pomiaru efektywności rozmaitych działań promocyjnych, które pozwolą Ci na bieżąco wprowadzać udoskonalenia oraz szybko reagować w krytycznych sytuacjach, ale także przedstawiać rezultaty tych działań w przejrzystej i efektownej formie. Dzięki tej książce:
Stwórz zintegrowaną i efektywną strategię działania firmy na Facebooku. Rozdziały: Rozdział 1. Marketing internetowy 1985 - 2010 (21)
Rozdział 2. Czym jest Facebook? (45)
Rozdział 3. Opracuj strategię działania na Facebooku i mierz postępy (69)
Rozdział 4. Miesiąc 1. Przygotuj plan i zacznij działać (85)
Rozdział 5. Miesiąc 2. Ustanów internetową obecność swojej organizacji za pomocą grup i stron (117)
Rozdział 6. Miesiąc 3. Kreuj popyt za pomocą reklam na Facebooku (151)
Rozdział 7. Miesiąc 4. Zaawansowana integracja taktyki z całością kampanii (183)
Rozdział 8. Dostosowywanie treści aplikacjami Facebooka (211)
Rozdział 9. Analiza Facebooka (241)
Rozdział 10. Uwarunkowania organizacji (263)
Dodatek A: Zasoby (287)
Dodatek B: Przyszłość Facebooka (291)
Książka informatyczna: Godzina dziennie z Facebook marketingiem |
|||
Księgarnia informatyczna aton.pl Tutaj możesz kupić tę książkę w dobrej cenie. Zapraszamy na zakupy do naszej księgarni internetowej. |