księgarnia informatyczna aton.pl

Gamestorming Gry biznesowe dla innowatorów Wydanie 3

Wydawnictwo Wolters Kluwer

Cena:    99.00zł

Gamestorming Gry biznesowe dla innowatorów Wydanie 3


Autor: Sunni Brown , Dave Gray , James Macanufo

ISBN: 978-83-264-9264-8

Ilość stron: 332

Data wydania: 07/2015 (wydanie 3)

Oprawa: Miękka

Format: 176 x 250 mm

Wydawnictwo: Wolters Kluwer


Wspaniałe rzeczy nie dzieją się w próżni. Stworzenie przestrzeni do kreatywnego myślenia i innowacyjności może okazać się ogromnym wyzwaniem. Jak tego dokonać w swojej firmie? Odpowiedź może cię zaskoczyć: poprzez gry biznesowe.

Autorzy książki prezentują narzędzia i techniki stosowane przez innowacyjnych profesjonalistów. Gamestorming to unikatowy zestaw ponad 80 gier, które pomagają przełamywać bariery oraz zachęcają do angażowania się i kreatywnego myślenia, a jednocześnie pomagają organizować pracę w firmie.

Dzięki tej publikacji dowiesz się, jak:
• zażegnać konflikt i zwiększyć zaangażowanie pracowników,
• poprawić współpracę i komunikację dzięki technikom myślenia wizualizacyjnego,
• pogłębić wzajemne zrozumienie przez wcielanie się w role klienta i użytkownika,
• skracać spotkania i sprawiać, że staną się bardziej produktywne,
• zidentyfikować źródło problemu i odkryć drogi prowadzące do jego rozwiązania.

Odwieczny problem: potrzeba innowacyjności. Nareszcie mamy rozwiązanie: Gamestorming. Gry biznesowe dla innowatorów. Ta błyskotliwa, dowcipna i praktyczna książka mobilizuje do myślenia i pobudza kreatywność. A to wszystko za pomocą rzeczy, które już teraz znajdują się w twojej szafce w biurze!

Spis treści:

Rozdział 1 Co to jest gra?
Ewolucja świata gier
Gra w biznesie
Mgliste cele
Projektowanie gry

Rozdział 2 Dziesięć podstawowych zasad gier biznesowych
Rozpoczęcie i zakończenie
Dynamiczne rozpoczęcie
Rekwizyty
Tworzenie ogniwa
Przestrzeń znacząca
Szkicowanie i tworzenie modeli
Przypadkowość, odwrócenie i przekształcenie
Improwizacja
Selekcja
Spróbuj czegoś nowego

Rozdział 3 Podstawowe umiejętności dotyczące gier
Zadawanie pytań
Pytania otwierające
Pytania sterujące
Pytania badające
Pytania eksperymentalne
Pytania zamykające
Tworzenie rekwizytów i przestrzeni znaczącej
Wykorzystanie języka wizualnego
Perspektywa
Improwizacja
Praktyka

Rozdział 4 Podstawowe gry
Siedem elementów ramowych
Mapa podobieństw
Praca z ciałem
Sortowanie kart
Głosowanie za pomocą kropek
Mapa empatii
Przymusowy ranking
Przylepki
Storyboard
Na kogo wypadnie…

Rozdział 5 Gry na otwarcie
Burza mózgów 3-12-3
Antyproblem
Co w głowie, to na papierze
Mapa kontekstu
Temat na okładkę
Narysuj problem
Akwarium
Narzucona analogia
Graficzny melanż
Technika rozumowania heurystycznego
Mapa historyczna
Wyobraźnia
Sieć powiązań społecznych
Zadanie niemożliwe do wykonania (Mission Impossible)
Przedmioty
Pecha Kucha/Zapłon
Plan kołowy
Sesja z plakatem
Przed szkodą
Pokaż i opowiedz
Pokaż mi swoje wartości
Analiza udziałowców
Mapowanie spektrum
Wymiana kart
Wizualizacja programu
Witaj w moim świecie

Rozdział 6 Gry pogłębiające
Cztery elementy
Pięć razy "dlaczego?"
Mapa podobieństw
Atomizacja
Poza polem widzenia
Lista kontrolna
Podstawa modelu biznesowego
Żeton
Ognisko
Wyzwania
Klient, pracownik, udziałowiec
Zaprojektuj pudełko
Stworzyć, przetworzyć i rozmontować
Definicja
Pięciostopniowe porozumienie
Odwracanie
Analiza pola oddziaływania
Matryca brania i dawania
Serce, dłoń, umysł
Pomóż mi zrozumieć
Stwórz świat
Tablica nastroju
Otwarta przestrzeń
Mapowanie zysków i strat
Prezentacja
Produktowy Pinokio
Oznacz ścieżkę
Matryca odpowiedzialności
Czerwone i zielone karty
Łódź wyścigowa
Kałamarnica
Przypnij się do czegoś
Analiza SWOT
Synestezja
Gadające żetony
Zrozumieć powiązania
Mapowanie wartości
Doskonały proces
Słowniczek
Czarnoksiężnik z krainy Oz
Kawiarnia

Rozdział 7 Gry na zakończenie
Test 100 dolarów
Wizja 20/20
Etos, logos, patos
Graficzny plan gry
Matryca wpływu i wysiłku
Ściana pamięci
Test wykonalności
Plus/delta
Przycinaj przyszłość
Zacznij, zakończ, kontynuuj
Matryca kto/co/kiedy

Rozdział 8 Wykorzystanie gier w praktyce
Wyobraź sobie świat: historia Betacup
Gra 1: Sesja z plakatem
Gra 2: Idź na spacer
Gra 3: Stwórz coś namacalnego
Gra 4: Praca z ciałem
Rezultaty wykorzystania gier

Cena:    99.00zł


Gamestorming Gry biznesowe dla innowatorów Wydanie 3Książka informatyczna: Gamestorming Gry biznesowe dla innowatorów Wydanie 3
Księgarnia informatyczna aton.pl

Tutaj możesz kupić tę książkę w dobrej cenie. Zapraszamy na zakupy do naszej księgarni internetowej.