|
|||
Firma 2.0 Sukces dzięki nowym narzędziom internetowymWydawnictwo Wolters KluwerCena: Autor: Andrew McAfee ISBN: 978-83-264-1221-9 Ilość stron: 256 Data wydania: 04/2011 Oprawa: Twarda Format: 15.0x21.0cm Wydawnictwo: Wolters Kluwer Web 2.0 - interaktywne i mobilne oblicze internetu - zmienia świat, stwarzając nowe zjawiska społeczne, wywołując demokratyczne rewolucje, budując i niszcząc fortuny. Czy Twoja firma jest przygotowana, aby w pełni korzystać z Web 2.0? Czy jest otwarta na nowe trendy zarządzania, oparte na współpracy, innowacyjności i elastyczności? W jaki sposób wykorzystać media społeczne, narzędzia intranetowe, wiki, blogi do rozwoju komunikacji firmy i budowania trwałej przewagi konkurencyjnej? Na te pytania znajdziesz odpowiedź w tej książce. Autor niniejszej książki pracuje na prestiżowej uczelni technicznej Massachusetts Institute of Technology (MIT), gdzie zajmuje się badaniem wpływu technologii informacyjnych na świat biznesu. W 2008 r. znalazł się na 38. miejscu na liście 100 najbardziej wpływowych osób w sektorze IT, publikowanej przez wydawnictwo Ziff-Davis, oraz wśród 50 najbardziej wpływowych osób w branży IT, wybranych przez magazyn "Baseline". Andrew McAfee wykazuje się dużym zrozumieniem tego, jaką rolę odgrywa IT w tworzeniu najwyższej wartości dla klienta. Zaprezentowane w tej książce modele pomogą organizacjom osiągnąć maksymalną wartość inwestycji. Rozdziały: 1. Wstęp CZĘŚĆ I. FIRMA 2.0 2. Problemy i niewykorzystane szanse w pracy grupowej 3. Web 2.0 i pojawienie się nowego 4. Nowe podejście do starych problemów 5. Wyjątkowa wartość CZĘŚĆ II. OSIĄGNĄĆ SUKCES Z FIRMĄ 2.0 6. Tematy zastępcze i projekty długoterminowe 7. Podążając głównym nurtem 8. Spojrzenie w przyszłość Książka informatyczna: Firma 2.0 Sukces dzięki nowym narzędziom internetowym |
|||
Księgarnia informatyczna aton.pl Tutaj możesz kupić tę książkę w dobrej cenie. Zapraszamy na zakupy do naszej księgarni internetowej. |