|
|||
Field Marketing Skuteczne zastosowania marketingu terenowegoWydawnictwo Wolters KluwerCena: Autor: Alison Williams,Roddy Mullin ISBN: 978-83-264-1189-2 Ilość stron: 324 Data wydania: 04/2011 Format: 176 x 250 mm Wydawnictwo: Wolters Kluwer Zainwestuj w marketing terenowy! Podążaj za klientem, badaj jego potrzeby i wpływaj na jego decyzje! Field marketing to niezwykły przewodnik po zasadach i praktykach obowiązujących w marketingu terenowym. Autorzy opisują szczegółowo metody stosowane w marketingu terenowym, m.in. sprzedaż bezpośrednią, merchandising, degustacje, eventy i akcje tajemniczy klient, oraz sposoby ich wykorzystania. Dzięki książce dowiesz się, kiedy i w jaki sposób warto sięgać po konkretne techniki marketingu terenowego oraz jak mierzyć ich efekty. Znajdziesz w niej wiele cennych porad dotyczących skutecznego stosowania narzędzi marketingu terenowego w analizie sytuacji rynkowej, tworzeniu marki czy planowaniu działań promocyjnych. Rozdziały: Część 1. Podstawowe zasady Część 2. Praktyka Książka informatyczna: Field Marketing Skuteczne zastosowania marketingu terenowego |
|||
Księgarnia informatyczna aton.pl Tutaj możesz kupić tę książkę w dobrej cenie. Zapraszamy na zakupy do naszej księgarni internetowej. |