księgarnia informatyczna aton.pl

Ekonomia wdzięczności Zasada wzajemności w biznesie

Wydawnictwo Onepress

Cena:    39.90   28.33zł

Ekonomia wdzięczności Zasada wzajemności w biznesie


Autor: Gary Vaynerchuk

ISBN: 978-83-246-4789-7

Ilość stron: 304

Data wydania: 07/2013

Format: 140x208

Wydawnictwo: Onepress


Bestseller „New York Timesa”

Przeczytajcie tę książkę, jesteście to sobie winni!
Tony Hsieh,
dyrektor generalny Zappos.com
Dawaj dawaj dawaj dawaj dawaj dawaj dawaj dawaj dawaj dawaj dawaj dawaj dawaj POTEM PROŚ! KROPKA!
Gary Vaynerchuk na Twitterze
Gary Vaynerchuk widzi przyszłość marketingu oraz pokazuje, jak ją tworzyć — za pomocą tradycyjnych technik, opartych na słuchaniu i trosce o klienta, jak również nowych usług, takich jak Twitter, które pozwalają na nawiązanie bezpośredniego kontaktu z klientem na bezprecedensową skalę i z bezprecedensową szybkością. Książka, podobnie jak Gary, jest bardzo zabawna i pełna pasji.
Dick Costolo,
dyrektor generalny Twittera
To kuszące, dać się zwieść naturalnemu podejściu Gary’ego do świata i uwierzyć, że nowy marketing jest czymś dla osób hiperenergicznych, przesadnie pewnych siebie, wnikliwych, wygadanych i mających ambicje zostania właścicielami klubu piłkarskiego. To nieprawda. On jest dla wszystkich, którym zależy. Po raz kolejny Gary uczynnie wskazuje drogę, naucza na przykładach z życia i sprawia, że prawda staje się oczywista. Kup tę książkę dla swojego szefa.
Seth Godin,
autor książek Najmocniejsze ogniwo, Dołek czyli kiedy brnąć, a kiedy rezygnować oraz innych bestsellerów wydanych przez Onepress

Wszystko się zmienia, poza naturą ludzką.

Gdybyśmy mieli rok 1923, ta książka nosiłaby tytuł Dlaczego radio zmieni wszystko. Gdyby był rok 1998, tytuł brzmiałby Dlaczego zginiesz, jeśli Twoja firma nie będzie obecna w internecie i jeśli nie zaczniesz handlować w sieci.

Zasada uczciwej wymiany leży u podstaw tworzenia się wszelkich społeczności ludzkich. Kiedy jesteś dla kogoś bezinteresownie miły, on także jest miły i zaczyna Cię lubić. Rozmawiacie, wymieniacie idee, tworzy się nić sympatii. To genialne w swej prostocie. I dokładnie tak samo przedstawia się sprawa z budowaniem relacji z klientami. Ta książka jest tak samo bezpretensjonalna i szczera jak zasada: coś fajnego za coś fajnego, bez oglądania się na zysk. Dowcipna i pełna przykładów z życia, ukazuje firmy, które rozwijają się dzięki stosowaniu zasad „ekonomii wdzięczności” w praktyce.

Gary Vaynerchuk zrewolucjonizował sposób postrzegania interakcji jednostki ze społecznością. Podczas pracy nad przekształceniem rodzinnego sklepu z alkoholami w firmę, która stała się liderem w branży, zaobserwował niezwykły potencjał zjawiska wzajemności. Jako konsultant te same zasady wprowadził do świata wielkiego biznesu. Portal Askmen.com umieścił go wśród 49 najbardziej wpływowych mężczyzn 2009 roku. Gary trafił także na listę dwudziestu osób, z których powinien brać przykład każdy przedsiębiorca (według tygodnika „BusinessWeek”).

Spis treści:

CZĘŚĆ I. WITAMY W ŚWIECIE EKONOMII WDZIĘCZNOŚCI (15)
1. O tym, jak wszystko się zmienia, poza naturą ludzką (17)
2. Zacieranie linii na piasku (65)
3. Dlaczego rozsądni ludzie odrzucają media społecznościowe i dlaczego robić tego nie powinni (73)

CZĘŚĆ II. JAK ZWYCIĘŻYĆ (115)
4. Od szczytu: wpajanie właściwej kultury (117)
5. Idealna randka: tradycyjne media spotykają się ze społecznościowymi (145)
6. Sziedzę na konju: o tym, jak Old Spice grał w ping-ponga, a potem upuścił piłeczkę (153)
7. Intencje: jakość kontra ilość (165)
8. Szok i respekt (179)

CZĘŚĆ III. EKONOMIA WDZIĘCZNOŚCI W AKCJI (189)
9. Avaya: znaleźć się tam, gdzie są inni (191)
10. AJ Bombers: komunikacja ze społecznością (197)
11. Hotele Joie de Vivre: dbałość o rzeczy wielkie i małe (211)
12. Irena Vaksman, doktor chirurgii stomatologicznej: mała praktyka zjada zęby na mediach społecznościowych (223)
13. Hank Heyming: krótki przykład właściwego wykorzystania kultury i intencji (235)
Zakończenie (241)

CZĘŚĆ IV. ŚCINKI (249)
Garść refleksji... (251)

CZĘŚĆ V. JAK ZWYCIĘŻYĆ W ŚWIECIE EKONOMII WDZIĘCZNOŚCI - WERSJA SKRÓCONA (285)

Cena:    39.90   28.33zł


Ekonomia wdzięczności Zasada wzajemności w biznesieKsiążka informatyczna: Ekonomia wdzięczności Zasada wzajemności w biznesie
Księgarnia informatyczna aton.pl

Tutaj możesz kupić tę książkę w dobrej cenie. Zapraszamy na zakupy do naszej księgarni internetowej.