|
|||
E-Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw Wydanie IIWydawnictwo CEDEWUCena: Autor: Aneta Sokół , Barbara Cendrowska ISBN: 978-83-8102-069-5 Ilość stron: 170 Data wydania: 03/2018 (wydanie 2) Oprawa: Miękka Format: 16.5x23.5cm Wydawnictwo: CEDEWU Książka pełni rolę doradcy dla osób zainteresowanych uruchomieniem działalności gospodarczej w sieci, a następnie jej prowadzeniem. mówiono w niej krok po kroku wszystkie czynności, jakie należy wykonać, by prawidłowo przygotować kampanię marketingową przedsiębiorstwa w Internecie. Każdy etap procedury został zaprezentowany zgodnie z obowiązującym ustawodawstwem i obowiązującymi normami. W książce Czytelnik odnajdzie odpowiedzi na następujące pytania: Książka informatyczna: E-Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw Wydanie II |
|||
Księgarnia informatyczna aton.pl Tutaj możesz kupić tę książkę w dobrej cenie. Zapraszamy na zakupy do naszej księgarni internetowej. |