księgarnia informatyczna aton.pl

E-Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw Wydanie II

Wydawnictwo CEDEWU

Cena:    34.00   28.56zł

E-Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw Wydanie II


Autor: Aneta Sokół , Barbara Cendrowska

ISBN: 978-83-8102-069-5

Ilość stron: 170

Data wydania: 03/2018 (wydanie 2)

Oprawa: Miękka

Format: 16.5x23.5cm

Wydawnictwo: CEDEWU


Książka pełni rolę doradcy dla osób zainteresowanych uruchomieniem działalności gospodarczej w sieci, a następnie jej prowadzeniem.

mówiono w niej krok po kroku wszystkie czynności, jakie należy wykonać, by prawidłowo przygotować kampanię marketingową przedsiębiorstwa w Internecie.

Każdy etap procedury został zaprezentowany zgodnie z obowiązującym ustawodawstwem i obowiązującymi normami.

W książce Czytelnik odnajdzie odpowiedzi na następujące pytania:
• Co kryje się pod pojęciem marketing i jaka jest różnica pomiędzy jego formą tradycyjną a internetową?
• Co to jest marketing internetowy?
• Jak prawidłowo przygotować stronę WWW przedsiębiorstwa oraz jak ją rozwijać, by przynosiła korzyści przedsiębiorcy?
• Jak zoptymalizować swój biznes w Internecie w interakcji z użytkownikami i wyszukiwarkami?
• Jak dokonywać eksploracji kolejnych elementów, które są niezbędne podczas optymalizacji strony internetowej oraz podczas interakcji z potencjalnym klientem?
• Jakich narzędzi internetowych używać, by prowadzić skuteczną kampanię marketingową w sieci?

Cena:    34.00   28.56zł


E-Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw Wydanie IIKsiążka informatyczna: E-Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw Wydanie II
Księgarnia informatyczna aton.pl

Tutaj możesz kupić tę książkę w dobrej cenie. Zapraszamy na zakupy do naszej księgarni internetowej.