księgarnia informatyczna aton.pl

Dotknij, przesuń, potrząśnij Od pomysłu do gry na iPhone'a i iPada

Wydawnictwo HELION

Cena:    39.00   28.47zł

Dotknij, przesuń, potrząśnij Od pomysłu do gry na iPhone'a i iPada


Autor: Todd Moore

ISBN: 978-83-246-3965-6

Ilość stron: 208

Data wydania: 07/2012

Format: 168x237

Wydawnictwo: HELION


Zrealizuj swój pomysł na grę i odnieś sukces.

Nawet jeśli rynek gier i aplikacji mobilnych nie prześcignął jeszcze rynku tych produktów dla komputerów osobistych, to wkrótce to zrobi. Miliony użytkowników, przystępne ceny oraz powszechny dostęp do ekranów dotykowych, GPS i internetu — wszystko to sprawia, że gry na iPhone’a czy iPada są często o wiele bardziej atrakcyjne niż ich odpowiedniki przeznaczone na zwykłe komputery.

Najważniejszy jest pomysł na grę. Musi być nowatorski, atrakcyjny i wciągający. Jeśli już go masz, ten przewodnik pokaże Ci, w jaki sposób przejść do utworzenia prawdziwej i-aplikacji. Przedstawiony proces konstruowania rzeczywistej gry pozwoli Ci zdobyć podstawy dotyczące narzędzia Xcode i języka Objective-C. Jednocześnie nauczysz się, jak implementować logikę gry, przygotowywać grafikę i efekty dźwiękowe, a także opracować sztuczną inteligencję dla gracza-komputera. Już wkrótce możesz zdobyć sławę i czerpać z tego wymierne korzyści!

Z tą książką w ręku każdy programista zamieni pomysł na rzeczywisty produkt, gotowy do rozpowszechniania w sklepie iTunes App Store.

  • Zacznij od prostej gry, wymagającej utworzenia jedynie około dwudziestu wierszy kodu
  • Zbuduj całkowicie od początku grę w hokeja na stole
  • Poznaj najlepsze praktyki w zakresie śledzenia wielu dotyków na ekranie
  • Stwórz animację i przygotuj funkcje wykrywania kolizji
  • Wykorzystaj niezbędne narzędzia do przygotowania atrakcyjnej grafiki dla gry
  • Dopracuj fizykę w grze, aby nadać jej większy realizm
  • Nagraj i przeprowadź edycję efektów dźwiękowych oraz utwórz własną muzykę odtwarzaną w tle
  • Zaprojektuj gracza-komputer, grającego na różnych poziomach trudności

Zamień pomysł na produkt gotowy do rozpowszechniania w sklepie iTunes App Store.

Rozdziały:

1. Wprowadzenie do Xcode (16)

  • Rejestracja konta programisty (17)
  • Instalacja Xcode (17)
  • Xcode (19)
  • Moduł Interface Builder (33)
  • Połączenia (36)
  • Logika gry (39)

2. Hello Pong (44)

  • Utworzenie projektu (45)
  • Interfejs użytkownika gry (48)
  • Wyświetlacz Multi-Touch (52)
  • Animacja (59)
  • Wykrywanie kolizji (62)
  • Punktacja (63)
  • Wykończenie gry (66)
  • Dźwięk (74)

3. Grafika (80)

  • Wprowadzenie (82)
  • Grafika rastrowa i wektorowa (83)
  • Formaty obrazów (84)
  • Wyświetlacz Retina (85)
  • Utworzenie obrazów dla gry Air Hockey (87)
  • Integracja aplikacji (102)
  • Kompilacja i uruchomienie gry (106)

4. Fizyka (108)

  • Fizyka podczas ruchu paletek (109)
  • Fizyka podczas ruchu krążka (120)

5. Dźwięk (134)

  • Czym jest dźwięk? (135)
  • Tworzenie dźwięków (138)
  • Pobieranie dźwięków (138)
  • Nagrywanie dźwięku (139)
  • Edycja dźwięku (141)

6. Sztuczna inteligencja (146)

  • Przygotowanie menu głównego (147)
  • Gracz-komputer (154)
  • Poziom trudności (169)

7. App Store (176)

  • Zrzuty ekranu (177)
  • Przygotowanie opisu aplikacji i wybór słów kluczowych (179)
  • Podanie metadanych w iTunes Connect (180)
  • Archiwizacja i wysłanie aplikacji (184)
  • Recenzja aplikacji (187)
  • Marketing i sprzedaż (193)
  • Podsumowanie (201)
Cena:    39.00   28.47zł


Dotknij, przesuń, potrząśnij Od pomysłu do gry na iPhone'a i iPadaKsiążka informatyczna: Dotknij, przesuń, potrząśnij Od pomysłu do gry na iPhone'a i iPada
Księgarnia informatyczna aton.pl

Tutaj możesz kupić tę książkę w dobrej cenie. Zapraszamy na zakupy do naszej księgarni internetowej.